AbsoluttEr vel detgodt det er matvett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttEr vel detgodt det er matvett!
Ikke regn, men veldig overskyet.Blir nok bra
Æsj har dere regn?![]()
God formiddagGod "morgen" jenter.
Sov litt lenge i dag jeg![]()
Men om du har funnet en ny du liker litt bedre enn noen annen kan du jo bytte til denne? Er jo lov å bytte 2 ggr i året (utenom flytting)Jeg får ikke time hos fastlegen min. Hun er i permisjon. Vært det siden jeg bytta til henne (visste ikke hun allerede var i perm) så kommer alltid til ulike hver gang.
Savner enda legen min i forrige by jeg hadde fast mens fastlegen min da var i permisjon. Både jeg og gubben hadde han. Han var fantastisk! Og faktisk gjorde noe annet enn å bare sjekke overflatisk og konkludere kjapt med at paracet funker.
Det forståsBegge to![]()
Ja, skal gjøre det. Hun trenger det jo tydelig, og er av typen at søvn avler søvn. Hun skal jammen få sove til hun trengerNæmmen?!drit i kommentarer, la ungen få den søvnen hun trenger!
Lov å håpe. Men så ekstremt ille det var sist gang så tviler jeg![]()
Ja, sier ikke nei takk til ei som sover :-OHeller nyt tiden der hun sover så lengeden rytmen justerer hun nok selv og hun er enda lita
når mi var lita starta hun dagen rundt 9. Mye våken natt da, men da var hun ferdig med natta. Nå er det mellom 5 og 6
![]()
Formen er mye bedre i dag, heldigvisGod formiddag
Hvordan er formen i dag?
Jeg kjøpte alt på kiwi![]()
Så heldige barnSå koselig da
Jeg skal pakke for barnas ferie hos svigersog sole meg litt på verandaen!
Hu er jo 1 år og noen dager og fremdeles har hun sovet vår natt rundt kanskje tre ganger. Igår var vi oppe rundt hvert kvartet fra 1930 til 23. Før vi la oss selv for da hylgråt hun og ville over. Fra 2330 til 02 lå hun relativt rolig. Bare litt rulling. Og våkna ikke før 0545 første gang. Et steg på veien, men inatt var nok grunnet vaksinen og at hun fikk en paracet før leggetid for hun hadde vondt og var så slitenAldri si aldri![]()
Så braFormen er mye bedre i dag, heldigvis![]()
Er den jeg alltid tar. Den er jo faktisk billigst ogHaha, var pepperonien vi hadde og![]()
HerligStemmer nesten6.juli
![]()
Jeg tenker at 22-10 er helt normalt? Eller altså 12 timers netter? (med mating der det trengs)Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O
Ja. Slapp å stå opp 0545. Det er lykke detSå bra hun fikk sove godt![]()
Jobb 16-2330 ikveld så det går ikke :9Så bra at hun sov godt
Håper du får tatt igjen litt i dag da![]()
Hun fødte 6 juliJeg drømte at Daim fødte i natt.. stemmer det??