TakkGratulerer så mye!!
(Det hørtes ut som litt vel mye blod, kanskje legen har rett...)
Ja, tenker det er greit å høre på legen, hadde jo ikke planer om flere uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye!!
(Det hørtes ut som litt vel mye blod, kanskje legen har rett...)
Æsj dagod bedring!
Håper du har sovet godt![]()
Hehe. Jeg har en svakhet for pepperonien med ekstra ost jeg![]()
God morgenGod morgen![]()
Så bra hun fikk sove godtEndelig ei god natt søvnmessig for jenta! Angrer på jeg ikke la meg før 23. Men sovna ikke før 02 uansett. Men hun sov til 0545 før morgenflaska og så sovna hun en halvtime etter og sov til 0730
Så bra at hun sov godtEndelig ei god natt søvnmessig for jenta! Angrer på jeg ikke la meg før 23. Men sovna ikke før 02 uansett. Men hun sov til 0545 før morgenflaska og så sovna hun en halvtime etter og sov til 0730
Lang tilvenning høres lurt utTakk søtaja hun begynner 16 august. Har tre ledige uker (jeg ei og gubben to) til bhg starten. Ettersom hun er så ekstremt redd fremmede så har vi satt av veldig god tid til tilvenningen.
Det er slitsomt. Savner mine fem minutter alene mens ungen sover. Får ikke de. Når kvelden kommer er det husarbeid på planen om det ikke er jobb. Ellers er det å fly opp og ned trappa når hun mister smokken eller bare våkner x ant ganger :/
God morgen! Ha en fin dag på jobbGod morgen
Jobben kaller, glad det snart er helg!!
Uff da, servering hele natta?!Ja, men det føltes som en kort natt. Baby har nemlig hatt fri bar i natt, og puppen er oppklora![]()
Godt med helgTakk takkheldigvis helg snart, så kan han få hente seg inn til mandag!
Sov fint med minstemann i sengaSov greit nok.. Med F i senga med oss
Du da?
Våkna 5:30 idagGod morgen. Var dere våkne tidlig idag da?![]()
God morgen søtaGod morgen![]()
Stemmer nestenJeg drømte at Daim fødte i natt.. stemmer det??
Skal kjøre eldstemann til en kamerat, så pakke koffertene til alle barnaGod morgen søtahva bringer dagen?