Tale fikser du vel lettNei, hehe.
Gruer meg til å holde tale
Takk. Hatt en fin dag?
Hadde en helt ok dag igår! Idag skinner sola, så blir minst like bra idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tale fikser du vel lettNei, hehe.
Gruer meg til å holde tale
Takk. Hatt en fin dag?
Lov å håpe. Men så ekstremt ille det var sist gang så tviler jegDet var jo bramen helst håper vi at du ikke trenger fysio den gangen da
![]()
Begge toDu eller barnet?![]()
Hehe, godt det ikke er sånn hele tidenJa, mine innehar den ikke, men de innehar egenskapen til å la seg skru opp volum på om sammen med rette vedkommende. Som heldigvis ikke er så mange av, men denne kompisen er en sånn. Sikkert ingen av dem sin feil, men sammen er de rett og slett..... høylytt
Jeg får ikke time hos fastlegen min. Hun er i permisjon. Vært det siden jeg bytta til henne (visste ikke hun allerede var i perm) så kommer alltid til ulike hver gang.Oi! Ja, ibland er valget av lege meget viktigmen rart egentlig at det skal være så stor forskjell på hvem som gjør hva
![]()
Deilig å slippe litt innimellom vil jeg troJa, sånn altså bortsett fra lydnivået. Som gjorde turen ekstra lang, han kunne ikke sette henne sovende på nedsiden av huset når de lekte i hagen på oppsiden, for mye lyd....
Jeg elsker å trille tur da, men godt å slippe av og til. Det var hennes andre tur for dagen.
Åh så braHar fått meg ny jobb i kommunen. Så det er veldig deilig.
Lykke til på kontrollDen 2-4 ukers kontrollen er det noe vaksine der? Skal i morgenspent på hva han veier
også skal jeg møte bentleif etter den
![]()
![]()
Tiden strekker ikke til å sitte her med lillegutt på puppen annen hver time og han kan spise lenge. Sover han leker jeg med storesøster som er hjemmeogså må jeg ha en dupp på dagen
Takk søtaHøres utrolig slitsomt ut
Blir ihvertfall bedre når hun begynner i barnehage, det var august ikke sant?
Sender deg en klem![]()
Kom du deg i seng?Nei, skal man legge seg tro?
Ikke sant!Nei, de trenger vel ikke det, de selger jo uansett!
Håper du har sovet godtGod natt!![]()
Hehe det vet jeg det ikke gjørSå bramå det bare fortsette. *bank i bordet*
Haha, lykke til med å snu døgnet littVenter bare at lillegutt skal ha puppen så skal hu mor legge segfikk feil døgnrytme etter han ble født
må snu den. Spent på hvordan det går med å måtte være ut av døren ett klokkeslett jeg! Verste fall får jeg gå å amme han på vei til helsestasjon
hihi
Næmmen?!Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O
Æsj da...ånei!! Lille F er blitt snørrete og hostende allerede![]()
Ja, men det føltes som en kort natt. Baby har nemlig hatt fri bar i natt, og puppen er oppkloraKom du deg i seng?![]()
God morgenGod morgen
Jobben kaller, glad det snart er helg!!
God morgenGod morgen folkens! Ønsker dere alle en fin fredag![]()
Aldri si aldriHehe det vet jeg det ikke gjørkvelden igår var ekstremt urolig med henne. Mye våkninger. Så er bare sjokka hun sov dypt mellom oss inatt