Skravletråd juli 2016

Ja, mine innehar den ikke, men de innehar egenskapen til å la seg skru opp volum på om sammen med rette vedkommende. Som heldigvis ikke er så mange av, men denne kompisen er en sånn. Sikkert ingen av dem sin feil, men sammen er de rett og slett..... høylytt
Hehe, godt det ikke er sånn hele tiden;)
De koser seg ihvertfall!

Oi! Ja, ibland er valget av lege meget viktig :o men rart egentlig at det skal være så stor forskjell på hvem som gjør hva :(
Jeg får ikke time hos fastlegen min. Hun er i permisjon. Vært det siden jeg bytta til henne (visste ikke hun allerede var i perm) så kommer alltid til ulike hver gang.

Savner enda legen min i forrige by jeg hadde fast mens fastlegen min da var i permisjon. Både jeg og gubben hadde han. Han var fantastisk! Og faktisk gjorde noe annet enn å bare sjekke overflatisk og konkludere kjapt med at paracet funker.

Ja, sånn altså bortsett fra lydnivået. Som gjorde turen ekstra lang, han kunne ikke sette henne sovende på nedsiden av huset når de lekte i hagen på oppsiden, for mye lyd....

Jeg elsker å trille tur da, men godt å slippe av og til. Det var hennes andre tur for dagen.
Deilig å slippe litt innimellom vil jeg tro:)
Skjønner han måtte trille lenge pga lydnivået:P

Den 2-4 ukers kontrollen er det noe vaksine der? Skal i morgen :) spent på hva han veier :D også skal jeg møte bentleif etter den :D ❤️
Tiden strekker ikke til å sitte her med lillegutt på puppen annen hver time og han kan spise lenge. Sover han leker jeg med storesøster som er hjemme :) også må jeg ha en dupp på dagen
Lykke til på kontroll:)
Og kos deg med Bentleif!❤️

Høres utrolig slitsomt ut:(
Blir ihvertfall bedre når hun begynner i barnehage, det var august ikke sant?:)
Sender deg en klem❤️
Takk søta❤️ ja hun begynner 16 august. Har tre ledige uker (jeg ei og gubben to) til bhg starten. Ettersom hun er så ekstremt redd fremmede så har vi satt av veldig god tid til tilvenningen.

Det er slitsomt. Savner mine fem minutter alene mens ungen sover. Får ikke de. Når kvelden kommer er det husarbeid på planen om det ikke er jobb. Ellers er det å fly opp og ned trappa når hun mister smokken eller bare våkner x ant ganger :/

Så bra:) må det bare fortsette. *bank i bordet*
Hehe det vet jeg det ikke gjør:p kvelden igår var ekstremt urolig med henne. Mye våkninger. Så er bare sjokka hun sov dypt mellom oss inatt

Venter bare at lillegutt skal ha puppen så skal hu mor legge seg :) fikk feil døgnrytme etter han ble født :p må snu den. Spent på hvordan det går med å måtte være ut av døren ett klokkeslett jeg! Verste fall får jeg gå å amme han på vei til helsestasjon :p hihi
Haha, lykke til med å snu døgnet litt:P

Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O
Næmmen?!:eek: drit i kommentarer, la ungen få den søvnen hun trenger!

Back
Topp