Skravletråd juli 2016

Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O
Heller nyt tiden der hun sover så lenge :) den rytmen justerer hun nok selv og hun er enda lita :) når mi var lita starta hun dagen rundt 9. Mye våken natt da, men da var hun ferdig med natta. Nå er det mellom 5 og 6:p

Endelig ei god natt søvnmessig for jenta! Angrer på jeg ikke la meg før 23. Men sovna ikke før 02 uansett. Men hun sov til 0545 før morgenflaska og så sovna hun en halvtime etter og sov til 0730

De blir slitne. Så en time er liksom nok. Har liksom bare ingen pauser. Hun må sovne i armene mine på dagtid i senga vår. Så er stuck der. Muskelsmertene hindrer meg i å sovne skikkelig. Får kun støvsuge når jeg er hjemme med henne. Å gjøre noe på kjøkkenet eller vaske er utelukket. Hun hyler og skal ha meg til å bære henne igjen. Tisser med henne stående på låra mine :p for ellers hyler hun og setter igang med gråtinga. Når jeg har fri som idag, brukes dagene til ærend og husarbeid som ikke er rukket ellers. Mn ikveld er jeg paddeflat på sofa. Orker såvidt holde mobilen:p
Høres utrolig slitsomt ut:(
Blir ihvertfall bedre når hun begynner i barnehage, det var august ikke sant?:)
Sender deg en klem❤️

I dag har vi omtrent bodd på stranda.

Var først på xxl og kjøpte badesko, og handlet litt mat på kiwi.

Så pakket vi med oss utstyr og grill og pølser og tok middagen på stranda.
Ungene badet og koste seg lenge.
Dro hjem ca 18.

Skal tilbake i morgen.
Høres ut som en fantastisk dag:D
Kos dere!

Godt det da!
Greit å få sjekket alt når man allikevel har begynt å sjekke ;)
Ja. Jeg tror selv det er restless legs. Men greit å utelukke noe annet. Har ikke lyst å hå på enda en medisin for resten av livet, men om det betyr bedre søvn og mindre smerter så jatakk

Endelig ei god natt søvnmessig for jenta! Angrer på jeg ikke la meg før 23. Men sovna ikke før 02 uansett. Men hun sov til 0545 før morgenflaska og så sovna hun en halvtime etter og sov til 0730
Så bra:) må det bare fortsette. *bank i bordet*

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer såå mye med lillesøster!!❤️❤️❤️
Håper alt er bra med deg!

I dag har vi omtrent bodd på stranda.

Var først på xxl og kjøpte badesko, og handlet litt mat på kiwi.

Så pakket vi med oss utstyr og grill og pølser og tok middagen på stranda.
Ungene badet og koste seg lenge.
Dro hjem ca 18.

Skal tilbake i morgen.
Ååå! For en koselig dag. Håper jeg kan få med min på det etterhvert også

Back
Topp