Skravletråd juli 2016

God morgen:-). Her sov mini helt til 05.30 idag som er sensasjon hva han har gjort siste uken:-).

Hodepine er skikkelig plagsomt:(
Ja det er det.. Heldigvis lite plaget til vanlig. Til vanlig er det kun hvis jeg glemmer å bytte linsene mine og de irriterer øynene.

God morgen :) idag sov frøkna heeelt til 7 :o tror gårsdagens festligheter gjorde noe med nattesøvnen :p

God morgen! :)
Her sover F fremdeles :o har vært mye våken inatt og hosta :(
Hvilke festligheter hadde dere? :p
Sover han ennå :o wooow :D her så våkner J 5-6 :p haha så idag sov vi "lenge"
Vi var på Gjøvik i går og besøkte diverse familie :) fikk unnagjort 2 besøk :p på det siste besøket var det trampoline :D gjett om det ble kaos da vi skulle hjem :p hun ble så sinna :p

Sover han ennå :o wooow :D her så våkner J 5-6 :p haha så idag sov vi "lenge"
Vi var på Gjøvik i går og besøkte diverse familie :) fikk unnagjort 2 besøk :p på det siste besøket var det trampoline :D gjett om det ble kaos da vi skulle hjem :p hun ble så sinna :p

Hahah, hørtes gøy ut da :) har vi ikke prøvd enda :p
Her var vi på hyttebesøk hos svigers igår, så vi var seint hjemme.. Pluss at han er blitt forkjøla, så han snufser og har en ekkel slimete hoste. Måtte ha han oppi senga med meg inatt, siden han var så urolig..
Vet ikke hvor lenge han bør få ligge da, men.. :o

Ja det er det.. Heldigvis lite plaget til vanlig. Til vanlig er det kun hvis jeg glemmer å bytte linsene mine og de irriterer øynene.
Må være herlig å være lite plaget:)
Tror hodet er det vondeste stedet å ha vondt...

Hahah, hørtes gøy ut da :) har vi ikke prøvd enda :p
Her var vi på hyttebesøk hos svigers igår, så vi var seint hjemme.. Pluss at han er blitt forkjøla, så han snufser og har en ekkel slimete hoste. Måtte ha han oppi senga med meg inatt, siden han var så urolig..
Vet ikke hvor lenge han bør få ligge da, men.. :o
Trampoline var moro! Gubben måtte vise noen skills, det ble en litt skeiv salto :o men hey, still got it ;)

Usch forkjølelse er ikke noe gøy, den slimhosten hadde vi i starten av juni, pågikk i 2 uker :o
God bedring til F :) håper ikke du og mannen blir smitta da.

Back
Topp