Neei ikke nok iallefall. Full rulle imorgen igjenÆsj, så irriterende!!
Du fikk ikke akkurat mye søvn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei ikke nok iallefall. Full rulle imorgen igjenÆsj, så irriterende!!
Du fikk ikke akkurat mye søvn...
Jepp, kjøpte et Lego stett til bare meg når vi var i Legoland, mannen er misunnelig og og eldsten lurte på om jeg ikke heller ville gjøre voksentingHehe du synes og det er gøy ja![]()
Var virkelig det ❤Lykketreff da![]()
Dr who legosettet ja?Jepp, kjøpte et Lego stett til bare meg når vi var i Legoland, mannen er misunnelig og og eldsten lurte på om jeg ikke heller ville gjøre voksenting![]()
Da var det meningen dere skulle ha denVar virkelig det ❤
Akkurat som om det var skjebnen at vi skulle ha den![]()
Naboen hadde nemlig klaget over buksene sine så ren tilfeldig, siden jeg egentlig var sliten nok og hun ikke viste om at man kunne få kjøpt bukser der![]()
Det var litt billigere, men her i Norge er det lett å finn Lego på salg.Dr who legosettet ja?
Er legosettene billigere i danmark enn i norge?
Så artig daBle visst sittende å bygge Lego![]()
Bra han sover rundt i det minsteJa han sov rundt så det er jo veldig greit. Er jeg som er våken noen ganger for å gå på do
![]()
Gratulerer så mye med ny flott vogn!!Idag var jeg tilfeldigvis innom snövit (naboen som skulle dit), og med en gang jeg kommer inn ser jeg 5 emmaljunga vogner med riktig chassi som er satt ned til 7000![]()
Drar mannen inn etter jobb og har plutselig betalt depositum og henter den i september
Vis vedlegget 186441
Ble denne fordi den hadde mest nøytral farge og mannen likte den best ❤
Hihi, godt å høreFått mange på vei dit ihvertfall, og snuppa koser seg![]()
Veldig gøySå artig da![]()
Ja det jeg også tenkerDa var det meningen dere skulle ha den![]()
TakkGratulerer så mye med ny flott vogn!!![]()
Hektiske dager vil jeg tro jaTakk likeså. Allt väl her bara otrolig travelt me mina 3 små tassar
Ha en super vaktTitter innom fra jobb![]()
Håper du får en god natt i nattNeei ikke nok iallefall. Full rulle imorgen igjen
Tålmodighet, søte duTakk![]()
Veldig fornøyd selv og gleder meg virkelig til han kommer nå ❤
Tiden går bare sakte!
Hvor lenge skal hun være i Norge?Ja![]()
Ser at snuppa koser seg![]()
Så braJa
Ser at snuppa koser seg![]()