Så utrolig nydeligHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig nydeligHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Haha det var sikkert veldig godtGod morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost![]()
Typisk! Samme gjorde snuppa men midt på natta!Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Hehe søtt det daEr noe veldig sjarmerende når mannen kommer ned og vekker meg litt før kl 10 og beklager seg for å vekke meg, men han klarer ikke å få ryddet kjøkkenet men "han her" i nærheten, og holder frem en Lille U med latterkrampe....
Ja han sov rundt så det er jo veldig greitÆsj det er tidlig
Har han sovet godt i natt da?

Fått mange på vei dit ihvertfall, og snuppa koser segDet håper jeg du får![]()
Så nydelig ❤Hils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Takk likeså. Allt väl her bara otrolig travelt me mina 3 små tassarSå koselig å se degalt bra?
Så fintHils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Så jeg heldig du er!Idag var jeg tilfeldigvis innom snövit (naboen som skulle dit), og med en gang jeg kommer inn ser jeg 5 emmaljunga vogner med riktig chassi som er satt ned til 7000![]()
Drar mannen inn etter jobb og har plutselig betalt depositum og henter den i september
Vis vedlegget 186441
Ble denne fordi den hadde mest nøytral farge og mannen likte den best ❤
TakkSå jeg heldig du er!
Gratulerer med splitter ny vogn![]()
For ei vakker lita frøken!Hils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡
![]()
Kos deg på turUt på tur, skravles kanskje i kveld
Aha, det forklarer jo myeSov i bila på vei til hytta i går![]()
Æsj, så irriterende!!Sovna rundt 2. Som vanlig. Opp å laga flaske 4tiden. Så stod han opp med henne kvart over syv. Mens jeg fikk sove litt videre. Men hjalp lite da de kom inn på rommet igjen 8 hvorpå han påstod hun var trøtt igjen, og jeg sa det går ikke ann. Hun kommer ikke til å sovne. Så det endte jo i hyling og kaving hvor jeg bad han flere ganger bare stå opp med henne igjen. Hun kommer jo ikke til å sovne. Hun er så helt ilter og våken.
Sovna vel aldri igjen etter det. Så kort natt på en måte. Irriterende måte å våkne på![]()
Hehe du synes og det er gøy jaBle visst sittende å bygge Lego![]()
Lykketreff daIdag var jeg tilfeldigvis innom snövit (naboen som skulle dit), og med en gang jeg kommer inn ser jeg 5 emmaljunga vogner med riktig chassi som er satt ned til 7000![]()
Drar mannen inn etter jobb og har plutselig betalt depositum og henter den i september
Vis vedlegget 186441
Ble denne fordi den hadde mest nøytral farge og mannen likte den best ❤