Skravletråd juli 2016

Hils på vårt nyeste tilskudd i familien, vesle Eida Olea ♡

1afc9e38f79f3c95272a0ba7d4176f6f
Så utrolig nydelig

God morgen. Da hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen med frokosten plassert på bordet, skulle sjekke face, snap, bv osv sånn som jeg pleier å gjøre. Strekker meg etter toasten min, borte vekk, det var rart tenker jeg. Så hører jeg smattelyder nede fra gulvet å der sitter frøkna å slafser i seg mors frokost :p
Haha det var sikkert veldig godt ;)

Deilig morra her i dag, ungen hadde tatt av seg bleia og tissa og bæsja på gulvet og smørt det utover
Typisk! Samme gjorde snuppa men midt på natta!
Fant til slutt en løsning som gjorde at hun ikke kom ut av pyjamasen!

Er noe veldig sjarmerende når mannen kommer ned og vekker meg litt før kl 10 og beklager seg for å vekke meg, men han klarer ikke å få ryddet kjøkkenet men "han her" i nærheten, og holder frem en Lille U med latterkrampe....
Hehe søtt det da :D
Og ja ikke alltid like lett å gjøre ting med små hjelpende hender ;)

Idag var jeg tilfeldigvis innom snövit (naboen som skulle dit), og med en gang jeg kommer inn ser jeg 5 emmaljunga vogner med riktig chassi som er satt ned til 7000 :o
Drar mannen inn etter jobb og har plutselig betalt depositum og henter den i september :o

1468069983760.jpg

Ble denne fordi den hadde mest nøytral farge og mannen likte den best ❤

Idag var jeg tilfeldigvis innom snövit (naboen som skulle dit), og med en gang jeg kommer inn ser jeg 5 emmaljunga vogner med riktig chassi som er satt ned til 7000 :o
Drar mannen inn etter jobb og har plutselig betalt depositum og henter den i september :o

Vis vedlegget 186441

Så jeg heldig du er! :)
Gratulerer med splitter ny vogn :)

Så jeg heldig du er! :)
Gratulerer med splitter ny vogn :)
Takk :D
Hadde aldri trodd jeg faktisk skulle få kjøpt meg en ny emmaljunga! :o

Også greit den får stå i butikken frem til september ;) trenger ikke alt tilgjengelig med en gang :)

Sovna rundt 2. Som vanlig. Opp å laga flaske 4tiden. Så stod han opp med henne kvart over syv. Mens jeg fikk sove litt videre. Men hjalp lite da de kom inn på rommet igjen 8 hvorpå han påstod hun var trøtt igjen, og jeg sa det går ikke ann. Hun kommer ikke til å sovne. Så det endte jo i hyling og kaving hvor jeg bad han flere ganger bare stå opp med henne igjen. Hun kommer jo ikke til å sovne. Hun er så helt ilter og våken.

Sovna vel aldri igjen etter det. Så kort natt på en måte. Irriterende måte å våkne på:p
Æsj, så irriterende!!:rolleyes:
Du fikk ikke akkurat mye søvn...

Vis vedlegget 186441

Lykketreff da:D

Back
Topp