Er helt greitGodt det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt greitGodt det da![]()
Så koselig å høre, og var det ikke enkelt?Så bra
Takk for tips til middagen. Det var veldig godt. Kommer til å lage igjen![]()
Mannen var ikke hjemme før sent, så greit at jeg hadde det klartMannen gjorde det her
Den mnd pappa døde
For 3 år iden satt vi ved sengen hans og ventet på at han skulle dø
Det var veldig enkelt og det er bra når man har det litt travelt på ettermiddagenSå koselig å høre, og var det ikke enkelt?
Jeg fikk ikke smakt på det siden jeg hadde feber, og gikk og la meg så fort maten stod på bordet
Har det som middag her ogsåHer er pannekaker middag for gutta![]()
Ser sånn utTrøtt gjeng her idag![]()
Her var jeg hjemme 20 min før mannenMannen var ikke hjemme før sent, så greit at jeg hadde det klart![]()
Takk ❤❤
Livet er som å gå på en strand, fotsporene vi være der lenge etter du er borte.
Minner om det som en gang var.
Stor klem til deg
Står på her ogsåKlar for kamp![]()
Favoritten til jentungenEr helt greit
Hvem tror du vinner i dag?Står på her også
Lang dag i dag?Her var jeg hjemme 20 min før mannen
De blir slitne. Så en time er liksom nok. Har liksom bare ingen pauser. Hun må sovne i armene mine på dagtid i senga vår. Så er stuck der. Muskelsmertene hindrer meg i å sovne skikkelig. Får kun støvsuge når jeg er hjemme med henne. Å gjøre noe på kjøkkenet eller vaske er utelukket. Hun hyler og skal ha meg til å bære henne igjen. Tisser med henne stående på låra mineDet skjønner jeg godt er utmattende!!
Rart du fortsatt står på beina!?
Men om foreldrene dine kom noen dager for å ta snuppa så du kan legge deg nedpå litt? Eller godtar hun ikke være i lengre perioder hos andre?![]()
fridag idag siden jeg jobber helga. Glk fort da vi hadde mange ærend å få gjort og husarbeid. Føler ikke særlig friHolder fortsatt ut da
Jobber du i kveld?
Vi håper på TysklandHvem tror du vinner i dag?
Nei var ferdig 16Lang dag i dag?
Jobber du hver helg?fridag idag siden jeg jobber helga. Glk fort da vi hadde mange ærend å få gjort og husarbeid. Føler ikke særlig fri![]()
Kan bruke den ene til strikke småting daAah. Men trenger man liksom to![]()