Skravletråd juli 2016

Generelt ting hjemme, med frøkna hele dagen og så jobb de to neste dagene 16-2330. Er låseansvarlig i tillegg så mye mer arbeid for meg enn vanlige vakter. Sliten allerede etter altfor lang periode med mye jobb og altfor lite søvn .. Og fremover er det bare mer jobb og mindre søvn. Sliter så med muskelsmerter jeg skal i utredning for så det sliter på søvnen det og
Uff da, så leit å høre:(
Ingen som kan avlaste deg litt med snuppa slik at du får hentet deg inn?:)

Ingen anelse, jeg har ferie:p
Men vil tro det var noen de søkte etter siden de var mange;)
Absolutt alle ble sjekket for pass selv om man måtte vise det for å komme om bord.
Veldig mange biler ble vinket til side og gjennomsøkt...

Uff da, så leit å høre:(
Ingen som kan avlaste deg litt med snuppa slik at du får hentet deg inn?:)
Har hatt endel småpass på henne siste ukene. En tine her og en time der. Men det har rett og slett vært pga mine legetimer, øre nese hals timer og gyn. Så ikke akkurat pass til å hente meg inn.

Foreldrene mine er eldre og de kommer heller hit enn å ha henne hos seg. Søstra mi jobber jo og siden hun ikke sover natta rundt er overnatting inget ønske hos noen.

Når ettermiddagene kommer, er det jobb. Pass noen timer på dagtid går ikke da ingen er ledige. Så er full rulle fra 5/6 til jeg sovner igjen rundt 2. :/

Har hatt endel småpass på henne siste ukene. En tine her og en time der. Men det har rett og slett vært pga mine legetimer, øre nese hals timer og gyn. Så ikke akkurat pass til å hente meg inn.

Foreldrene mine er eldre og de kommer heller hit enn å ha henne hos seg. Søstra mi jobber jo og siden hun ikke sover natta rundt er overnatting inget ønske hos noen.

Når ettermiddagene kommer, er det jobb. Pass noen timer på dagtid går ikke da ingen er ledige. Så er full rulle fra 5/6 til jeg sovner igjen rundt 2. :/
Det skjønner jeg godt er utmattende!!:eek:
Rart du fortsatt står på beina!?
Men om foreldrene dine kom noen dager for å ta snuppa så du kan legge deg nedpå litt? Eller godtar hun ikke være i lengre perioder hos andre?:)

Back
Topp