Kan jeg spørre hvorfor det?Juli er bare en vond mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvorfor det?Juli er bare en vond mnd
Hva skal du rekke?Har ikke tid :/
Jeg pleier som regel å få mer energi av ferie..Pleier det, men blir så daff av å ha ferie
Dasser rundt uten de største utfordringene![]()
Nei de er aldri festlige....Liker ikke sånne dager :/
Tror de to yngste sover, de er hvertfall stille.Godt å høre
Sover barna?
Så braSelvsagt setter jeg meg foran ,derfor er jeg her lite![]()
Enig, er en fantastisk tidMen også litt spennende.
Alderen Lille U er i når er den desidert beste.
Han er litt baby fremdeles, men overgangen mellom baby og smårolling blir stadig mer tydelig.
En dag ser han dumt på en lekebil og ikke helt skjønner hva den er til, dagen etter sitter han dypt konsentrert, kjører den frem og tilbake mens han lager brumme-lyder...
Ting går så fort
Nå som paracetten virker, ikke så galt...Hallo hvordan går det med alle i kveld![]()
Motsatt herJeg pleier som regel å få mer energi av ferie..
Trenger ikke å sitte stille på et kontor hele dagen
Den er også veldig fin...Enig, er en fantastisk tid
Men hver alder har sin sjarm! Liker godt denne overgangstiden fra barnehage til stor skolegutt er spesiell![]()
Hei på duHallo hvordan går det med alle i kveld![]()
Ikke bra, deilig at paraceten fungerer. Du får ha god bedringNå som paracetten virker, ikke så galt...
Er syk
Ligger på sofaen, slapper helt av og ser på NetflixHei på du
Endelig funnet sofa her! Hva gjør du?![]()
Samme som her, de to minste er stille og sover nok, eldste er straks på vei i sengTror de to yngste sover, de er hvertfall stille.
Eldste er i dusjen
Generelt ting hjemme, med frøkna hele dagen og så jobb de to neste dagene 16-2330. Er låseansvarlig i tillegg så mye mer arbeid for meg enn vanlige vakter. Sliten allerede etter altfor lang periode med mye jobb og altfor lite søvn .. Og fremover er det bare mer jobb og mindre søvn. Sliter så med muskelsmerter jeg skal i utredning for så det sliter på søvnen det ogHva skal du rekke?![]()
Jo, men jeg tror du har litt mer action på jobben enn meg.Motsatt her
Får masse energi på jobb, adrenalin gjør noe med meg![]()
Høres behagelig utLigger på sofaen, slapper helt av og ser på Netflix![]()
Uff da, barn og hodepine er ikke bra.Samme som her, de to minste er stille og sover nok, eldste er straks på vei i seng
Han er så mye plaget med hodepine stakkars![]()
Er veldig deilig. Lader opp til siste dag før ferie nåHøres behagelig ut![]()