Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, godt å bare ha de eldste å konsentrere seg om?Han var på trilletur med yngste
*energi sendt*Send meg energi
Veldig stor, tiden går så alt for fortHan begynner å bli stor![]()
Noen har den egenskapen gittSpørs hvilke tre. Mine to og nabojenta er ikke merkbart mer enn mine to. Mine to og min bror sine to er fire, og vesentlig mindre lyd enn i dag. Dette er den samme som kom på besøk en dag når svigerfar med sine to var her, og forskjellen på fire og fem var markant. Det er ikke bare ham, på ingen måte. På uvisst vis var det logisk for mine også å rope alt de kom på mens de hoppet i dag, de gjør ikke det til vanlig. Det skjer når de er sammen guttungen og den kompisen, da skrur alle opp volumet fem hakk ekstra
Da er det vel bare å slappe litt av for så å komme sterkere tilbake snereSovnet jeg, kjenner energien er på bunn om dagen..
Skravle lyst har jeg heller ikke
Begynner du å bli syk?Påtide å vaske noen maskiner klær og få rydda opp her. Lage middag og sånt og. Håper frøkna sovner snart. Gubben er å legger henne. Ikke i toppform idag![]()
Er hun ikke glad i handel eller er hun ikke i form?Den gikk rett vest. Med ungen bærende på arma klamrende inntil. Arma verka. Og når vi nådde kassa så måtte gubben bare gå ut med henne. Og jeg fikk hu såvidt ned i seter sitt. Måtte nærmest bryte jenta neddi følte jeg... Men hun måtte jo spennes fast...
Reaksjoner på vaksine?Og der våkna frøkna igjen![]()
Aah. Men trenger man liksom toDen koster 379-, men det er for en liten og en stor ser jeg jo nå(så to stk for den prisen )
![]()
Bare utslittBegynner du å bli syk?![]()
Reaksjon på vaksinen tror jeg. Virka helt fin inntil vi kom på butikken. Men ikke hennes dag:/Er hun ikke glad i handel eller er hun ikke i form?![]()
Ja jeg tror det:/,Reaksjoner på vaksine?![]()
Får håpe hun snart blir bedreJa jeg tror det:/,
Takk håper og det. Armene mine klarer ikke bære henne så lenge i mange dager. De verkerFår håpe hun snart blir bedre
Det må duJa får bare sløve nå tror jeg![]()
Gjør det, skravler svært lite om dagen.Da er det vel bare å slappe litt av for så å komme sterkere tilbake snere
Æsj, det er kjedeligIngen venner hjemme
Beklager, trenger det lille jeg har selvSend meg energi
Det kommer helt an på hva du definerer som lite det, du ligger på en andre plass på listen..Gjør det, skravler svært lite om dagen.