På en andre siden vil det være et hinder for kraftig tilbakefall når målet er nådd.Kjipeste sammenhengen ever![]()
Er litt begrensende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På en andre siden vil det være et hinder for kraftig tilbakefall når målet er nådd.Kjipeste sammenhengen ever![]()
Hell i uhellPå en andre siden vil det være et hinder for kraftig tilbakefall når målet er nådd.
Er litt begrensende
Tror mye av grunnen til at det for meg ble så ille denne gang var at jeg hadde er kosthold med veldig lite karbo, og gikk nesten direkte fra det til alt for mye. Ble litt for mye for kroppen min rett og slett.Hell i uhell![]()
Ja, jeg vet det, men har egentlig aldri trodd det var utløsende hos megSjokolade er en kjent utløsende faktor
Skikkelig sjokk for den stakkars kroppenTror mye av grunnen til at det for meg ble så ille denne gang var at jeg hadde er kosthold med veldig lite karbo, og gikk nesten direkte fra det til alt for mye. Ble litt for mye for kroppen min rett og slett.
Litt brått vil jeg tro jaTror mye av grunnen til at det for meg ble så ille denne gang var at jeg hadde er kosthold med veldig lite karbo, og gikk nesten direkte fra det til alt for mye. Ble litt for mye for kroppen min rett og slett.
Det er jo et godt tegnUansett, sukker eller ikke og migrene.
ror kroppen min allerede prøver å kvitte seg med det ekstra vannet det har fått i ferien.
Må på do hele tiden.
Var oppe hele 3-4 ganger i natt, og det gjør jeg ellers bare når jeg er gravid....
Kanskje veiingen i morgen ikke blir så ille likevel
Kanskje jeg får meg en overraskelse i morgenDet er jo et godt tegnkrysser alt!
Er lov å håpeKanskje jeg får meg en overraskelse i morgen
Kanskje du også gjør det...
Lover jo braUansett, sukker eller ikke og migrene.
ror kroppen min allerede prøver å kvitte seg med det ekstra vannet det har fått i ferien.
Må på do hele tiden.
Var oppe hele 3-4 ganger i natt, og det gjør jeg ellers bare når jeg er gravid....
Kanskje veiingen i morgen ikke blir så ille likevel
Det er enklere i hverdagenEr lov å håpe
Uansett så gir jeg ikke opp! Nå er hverdagen her igjen, og da er det slutt på kosemat![]()
Det er en god følelseKjøpte meg ny dongeribukse for et par dager siden, og måtte ned en størrelse siden sist (har en fra før av samme modell)Kjekt når vektnedgangen viser igjen på klærne!
Veldig god følelse!Det er en god følelse
Bra jobba![]()
Jeg har 2 uker ferie til, men det går fint å være streng her hjemmeEr lov å håpe
Uansett så gir jeg ikke opp! Nå er hverdagen her igjen, og da er det slutt på kosemat![]()
Det er jo et godt tegnkrysser alt!
Det gjør det.Lover jo bra![]()
Hehe, høres kjent ut.Akkurat kommet ut fra 2,5 times joggetur på Leos lekeland. Må hjem å dusje![]()
Det er så deiligKjøpte meg ny dongeribukse for et par dager siden, og måtte ned en størrelse siden sist (har en fra før av samme modell)Kjekt når vektnedgangen viser igjen på klærne!