Får forhøre meg hos fysioterapeut eller jordmor på tirsdagHa ha, ja det er faktisk ikke så dumt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får forhøre meg hos fysioterapeut eller jordmor på tirsdagHa ha, ja det er faktisk ikke så dumt![]()
Hehe, ble det noe mat?Kom på nå at jeg skulle ha handlet idag..Har jo planer om å grille og alt mulig..
Gratulerer med ny fastlegeHadde grodd fast hos fastlegen min. Det var dumt, for nå har jeg byttet, og det var ganske fantastisk! :-O Snakk om å ta tak i ting. Dagens glede! Og dagens tips: ikke gro fast hos fastlegen![]()
Det var gøyBadeland er artig![]()
Nok å henge fingrene i med andre ordHar gjort en del avtaler med vennermøtes etter jobb og noen helgeturer
Så bli litt lite skravling
Skal være barnevakt også
Så er litt begrenset hvor mye jeg får til
Også føler jeg jo at det er noen andre sin til å vinne premie og komme seg oppover på topp 10 listen
også må jeg bli ferdig med alle strikkeprosjektene jeg har startet
![]()
Har du barn fra før også?Ja, en lettelse![]()
Ja,det synes jeg du skal gjøreFår forhøre meg hos fysioterapeut eller jordmor på tirsdaghadde jo gjort hverdagen mye lettere selvom det føles ille
![]()
Ja, har en gutt på 2,5 årHar du barn fra før også?![]()
Prøver på det. Venter på at mini skal sovneRotet går ingen plassta det når du orker.
Det blir koselig. Er enda noen uker til snuppa har ferie herIkke gjort så mye, ryddet, vasket og laget mat som vanlig
Imorgen har mannen fri og snuppa har ferie fra bhg så vi skal kose oss![]()
Har han bursdag? Hva kjøpte du? Alt bra på oul ?God kveld
Jeg har vært på oul, shoppet gave til samboern og vasket gulvet![]()
Tar alltid ukeshandel alene og med handlelisteSå en del med andre ord.
Får du reist alene så du kan konsentrere deg på alt du skal ha med?![]()
Blir fin aldersforskjell detJa, har en gutt på 2,5 år![]()
Så godt å høreJa, alt var tipp topp med lillebror! En stor lettelse![]()
Heldige dere med IKEA i nærhetenMiddag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Sommerlanf hadde hatt godt av en oppgraderingTusen takk.
Så dere har vært i Bø.
Var det fint der?
Hun skal til familien min på fredag da og vet ikke når hun skal hjem men neste uke en gangDet blir koselig. Er enda noen uker til snuppa har ferie her
Hva grillet dere?Mannen drogriling ble det og
![]()
Nei, det går tregt her også i ferienDu er ikke helt lik deg selv du heller.
Bare rett over 1000 og det er allerede 6. i måneden![]()
Krysser fingrene for detJa og time på tirsdag så håper de kan hjelpe![]()