God middag jaGod ettermiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God middag jaGod ettermiddag![]()
Fikk du handlet?Kom på nå at jeg skulle ha handlet idag..Har jo planer om å grille og alt mulig..
Lkke til på ikeaMiddag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Så bra daJa, han var 1 time alene idaghylte litt da jeg gikk, men hadde roa seg fort
![]()
Ja, på 30 minutter fjernet hun mange kilo fra skuldrene mine :-D Tipp topp, tommel opp!Godt du fikk byttet da![]()
Så en del med andre ord.Middag og dagligvarer til 8 dager
Godt det da ihvertfallGikk utrolig nok bedre enn trodd. Selv om hun var gorrtrøtt og hadde vondt etter sprøytene. Må ha vært sliten for hun sov i 2 1/2 time etter vi kom hjem
Godt du har time daSkal til legen imorgen med det
Dere har da nettopp kommet hjem så ikke rart det går litt tregere herDa har jeg 100 innlegg denne måneden.
Går *litt* tregere enn vanlig for meg denne måneden![]()
Time på tirsdagHåper du fikk hjelp![]()
Fikk du handlet det du trenger?Kom på nå at jeg skulle ha handlet idag..Har jo planer om å grille og alt mulig..
Såpass jaDa kjenner du til det ja![]()
Ja, det har jo gått greit egentlig.. Og som du sier, det er den følelsen av at man ikke KAN som er kjip. Jeg gar vært lenge borte EN gang, da var jeg i bryllup. Det er det drøyeste bryllupet ever, med tusenmillioner taler.. Så jeg var borte i 7 (!) timer, da gikk jeg hjem før de hadde tatt brudevalsen til og medPappaen car helt utslitt, og ungen hadde nettopp sovna da jeg kom hjem 23.30
![]()
Nei greit med en fastlege som faktisk gjør noeHadde grodd fast hos fastlegen min. Det var dumt, for nå har jeg byttet, og det var ganske fantastisk! :-O Snakk om å ta tak i ting. Dagens glede! Og dagens tips: ikke gro fast hos fastlegen![]()
Ble sommerkoteletter og burgereSå deilig, hva skal dere grille?
Hva ble det på Ikea?Middag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)
Imponert hvor fort jeg fikk time, og det på sommerenJøss, det var ikke verst![]()
Ja og time på tirsdag så håper de kan hjelpeFikk du snakket med de?
Bare ei stolpute til å ha ute. Klarte å styre megHva ble det på Ikea?