Skravletråd juli 2016

Sitter i sofaen og venter på at fysioterapeutene jeg har fått anbefalt av jordmor nå nettopp (ringte ned dit) skal ha telefon tid så jeg får forhørt meg om mulig bekkenbelte. Eventuelt hva annet de kan hjelpe til med. Håper de ikke har lang ventetid for å få hjelp da.
Håper belte hjelper ;) Prøvd det selv en periode ;) satser på kort ventetid;)

Håper belte hjelper ;) Prøvd det selv en periode ;) satser på kort ventetid;)
Håper jeg også for litt lei av å nærmest være redd for å gå pga smerter, og hjelper jo ikke å bli sittende heller :(
Lov til å håpe ihvertfall, ser for meg at de har litt ventetid og ihvertfall nå på sommeren! :o håper jeg tar feil!
Hadde du god effekt av det?

Nei, er bare det at jeg har vært syk den siste uke nå:(
Så derfor ingen planer i dag heller, da formen ikke er på topp:/
Uff så gørr :(
Hater, og være syk :eek:
Er liksom så mye man ønsker og gjøre men uten ork blir det bare gørr og frustrasjon :(
Ønsker deg snarlig bedring :p :D

Håper jeg også for litt lei av å nærmest være redd for å gå pga smerter, og hjelper jo ikke å bli sittende heller :(
Lov til å håpe ihvertfall, ser for meg at de har litt ventetid og ihvertfall nå på sommeren! :o håper jeg tar feil!
Hadde du god effekt av det?
Det skjønner jeg at du er! Ikke noe gøy :(

Ja fare for ferieavvikling nå..
Jeg hadde positiv effekt ;) gjorde noen øvelser i tillegg jeg da for å bli bedre :)

Fortsatt dårlig form?
Ikke helt bra altså. Hoster og er tett fortsatt:/ Formen er veldig opp og ned. Håper jeg er bra til helga igjen nå da:)

Uff så gørr :(
Hater, og være syk :eek:
Er liksom så mye man ønsker og gjøre men uten ork blir det bare gørr og frustrasjon :(
Ønsker deg snarlig bedring :p :D
Ja, det er veldig kjedelig :/
Vanskelig å bli frisk med to barn hjemme. Kan ikke sove i løpet av dagen:p
Takk for det:)

God morgen damer :) Har prøvd å holde en lav profil noen dager ;)
Men nå må jeg følge med for å ikke dette ut;) Noe nytt som har skjedd?
God morgen :) mannen bestillte noe for lenge siden, i går kom pakken. Han var veldig hemlighetsfull og sa "det er hemmelig" æææh hater sånt. Lurer på hva det er :p
Det er hvertfall ikke drakten til frøkna :p den kommer ikke så fort :p

God morgen :) mannen bestillte noe for lenge siden, i går kom pakken. Han var veldig hemlighetsfull og sa "det er hemmelig" æææh hater sånt. Lurer på hva det er :p
Det er hvertfall ikke drakten til frøkna :p den kommer ikke så fort :p
Å herre min :o Så slemt.. Bli ikke mer nysgjerrig da:p Må være noe til deg da ;)
Kanskje han bestilte drakten med express levering? :p

Mhm..sånn er kvelden her og fremdeles! Våkner maaange ganger, og er bare en pupp som roer :p
Gleder meg egentlig litt til å være ferdig med hele amminga, så jeg blir litt mer fri :o
Såpass ja! Og din er et år nå? Ser du for deg at det blir mye styr med avvenning og sånn eller?
Ja, amminga er jo veldig mye kos da, men noen ganger blir jeg rett og slett møkk lei! :D Blir nok både leit og veldig godt når amminga er over og man rr litt mere fri, som du sier. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå her når jeg skal på konsert i September da...

Back
Topp