Skravletråd juli 2016

Etter en liten blødning i går (forhåpentligvis rift i en simhinne), prøver jeg å slappe av og få tankene over på no annet....En liten tur ut med kjæresten, før to visninger på bolig seinere i dag....

God dag ønskes dere alle ! <3
Er du langt på vei? Får håpe det var noe ufarlig :)
Dere som skal selge eller er dere på jakt etter bolig?

Venter på systoff i posten. Skal børste støv av symaskinen og lage babynest til en gammel bekjent som får gullet sitt hjem fra sykehuset om en måneds tid :D
Åh så kult :) jeg har og bestilt babynest av en i slekten som syr :) håper vi skal se på stoff om ikke så lenge :D

Snakker om sånn tablett her nå,men det er fødeboom og alt av leger er opptatt så jeg havner bakerst og må vente.
Juli.

Fødeboom og ferie. Ideel kombinasjon....

Kjedelig å måtte vente. Håper det order seg snart.

Har ei frøken som er veldig av og på med å ville ligge i vogna, så ikke alltid det er så lett å komme seg på turer.. Trilleturer har alltid vært litt som å leke russisk rullett :D Så jeg sliter faktisk litt med å se hvor jeg skal starte med p komme i form igjen. Mulig det bare må vente
Trilleturer der hun sitter opp da? Det fungerer ikke det? Kanskje å kjøre noen plass der det er litt å se på? :)

Hva har folket gjort idag?
Vi har vært på fornøyelsespark i Sverige! :D 3 voksne og 5 barn som har storkoset seg med masse dyr, karuseller, godteri og bading :D
Minste gutten har sloknet i bilen på tur hjem nå, full i neseblod etter å krasjet med en liten jente kom springende fra siden når han sprang for å kjøpe godteri før vi skulle hjem :o (han nekter å tørke bort det, vi får vel ta q-tips når han har sover i kveld)
Enn dere da? :)

Back
Topp