Sofie.
Forumet er livet
På www.barnihagen.no er det nå salg på vinter og høstklær. Kan være lurt å kjøpe inn gode reimatec-dresser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnehagene har ofte en liste dem deler ut. Hadde spurt demNoen som vet hvor jeg finner eller har en liste over ting man må/bør kjøpe til bhg start? Eller som har erfaring?
Ja, alt må merkes. Jeg har merket også sokkene. Og alt av småting.
Hvis han bruker smokk kan jeg anbefale www.navnesmokken.no Der får du inngraverte smokker til en grei pris og de blir ikke da borte.
Av merkelapper kan jeg anbefale www.navnelapper.no de klistremerkene. Vi har brukt de de siste 2-3 årene og er veldig fornøyd. Klemmer de ekstra godt fast med en kald slettetang og det sitter til og med på hjemmestrikket klær.
Skolapper har jeg kjøpt på www.sabo.no (http://www.sabo.no/produkt/spesialetiketter-104.aspx ) de har med ekstra gjenomsiktig klistrelapp så navnet slites ikke bort da.
Kjøp vanntette "sokker". Feks stonz. Jeg har et par liggende forrestenBruker de sko og støvler i barnehagen før de har begynt å gå? Jeg har ikke brukt noe yttertøy på mi enda, da hun bare ligger i vogn med vognpose, eller sitter i bæresele eller bilstolen når vi er ute. Men blir 11måneder når hun begynner i barnehagen.
Har du bilde av de? Ikke hørt om førKjøp vanntette "sokker". Feks stonz. Jeg har et par liggende forresten![]()
Bruker de sko og støvler i barnehagen før de har begynt å gå? Jeg har ikke brukt noe yttertøy på mi enda, da hun bare ligger i vogn med vognpose, eller sitter i bæresele eller bilstolen når vi er ute. Men blir 11måneder når hun begynner i barnehagen.
Må ikke ha noe med mindre det er fuktig/vått. Her brukte jeg stonz med ullsokker inni. Bra for foten å ikke bruke sko før de har lært å gå alene en stund.Bruker de sko og støvler i barnehagen før de har begynt å gå? Jeg har ikke brukt noe yttertøy på mi enda, da hun bare ligger i vogn med vognpose, eller sitter i bæresele eller bilstolen når vi er ute. Men blir 11måneder når hun begynner i barnehagen.
Enig. Spesielt regnvotter. Kjøp noen som er litt smale i fassongen, som strammes rundt håndleddet så de holder seg på plass og som ikke er for storeMange fine lister her må vel sette i gang med innkjøp her også... Bare husk at vottene må være sånn at barnet/barna kan leke med dem eller så blir de minste bare sittende der uten å kunne gjøre noe. Ser det så alt for ofte i barnehagen der jeg jobber.. En god del frustrerte barn med forstore klær de skal kunne vokse i og votter som hemmer dem i å leke med bøtte og spade.
Må byne å strikke ser jegUllvanter! Votter funket ikke på småen her, ullvanter varmer selv om de er våte og lar barnet gripe og leke som normalt![]()
Så stilig! Vet du hvor jeg kan få tak i sånne? Ser nettbutikken deres har stengt hele juli :/
Jeg kjøpte på babyshopSå stilig! Vet du hvor jeg kan få tak i sånne? Ser nettbutikken deres har stengt hele juli :/
Utsolgt overalt ser det ut som, ihvertfall i str.MJeg kjøpte på babyshop