Skravletråd juli 2016

Ble borte en stund, da jeg måtte se hva som foregikk i nabolaget. Viste at de hadde funnet en gutt som hadde vært savnet siden torsdag

Kan også skylde litt på det da :p

Ja da skjønner jeg jo hvorfor det blir ekstra mye ;) Men du faster ikke?

Ja det kan jeg jo se for meg :D Ble nok en del da ja ;) Litt mer hektisk i år kan jeg tenke meg ;)
Faster ikke nei men må begynne med tradisjonene skikkelig for snuppa sin del ;) og da er det masse kaker som egentlig skal lages men holder nok nå tror jeg :)

Pleier å bli en del til jul, kan hende jeg får begrense meg til Berlinerkranser, krumkaker og sjokoladekjeks, antar det blir nok med baby da, men må allikevel gjøre noe for snuppa samt at mannen elsker krumkaker :D

Veldig :D han er taekwondo instruktør :)
Dette har han venta lenge på. Han snakka om det dagen etter fødsel "vi må ha drakt til henne da"
Kan vi vente litt spør jeg
"Ja greit neste år da" haha fortsatt litt tidlig :p
Så moro at han er ivrig da:)

Faster ikke nei men må begynne med tradisjonene skikkelig for snuppa sin del ;) og da er det masse kaker som egentlig skal lages men holder nok nå tror jeg :)

Pleier å bli en del til jul, kan hende jeg får begrense meg til Berlinerkranser, krumkaker og sjokoladekjeks, antar det blir nok med baby da, men må allikevel gjøre noe for snuppa samt at mannen elsker krumkaker :D
Det skjønner jeg ;) Jeg tenkte mtp graviditeten;)

Ja det blir nok av kaker skjønner jeg :D

Tror vi tar turen til Arvika neste sommer jeg ;)

Det var så vidt det var liv i han. Han hadde dødd om han ikke hadde blitt funnet i dag. Takket være en nabo som hadde hørt at ropte om hjelp i går
Huff skummelt! Godt han endelig ble funnet og håper det går bra med han!

Det skjønner jeg ;) Jeg tenkte mtp graviditeten;)

Ja det blir nok av kaker skjønner jeg :D

Tror vi tar turen til Arvika neste sommer jeg ;)
Hehe får planlegge det i forhold til slutten av ramadan :p
Eventuelt komme med ønsker ;)

Back
Topp