Det har vi jaHatt en fin dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi jaHatt en fin dag?![]()
Så braDet har vi ja
Vi vurderer å ta en tur dit selv i løpet av sommerenDet har vi ja
Ja, huff. Håper det vi og! Hun får jerntillegg og blir så hard av det :-/
Ja, får gjort mye hjemme daStille her i kveld![]()
Faster ikke nei men må begynne med tradisjonene skikkelig for snuppa sin delKan også skylde litt på det da![]()
Ja da skjønner jeg jo hvorfor det blir ekstra myeMen du faster ikke?
Ja det kan jeg jo se for megBle nok en del da ja
Litt mer hektisk i år kan jeg tenke meg
![]()
Godt det da, vi har uheldigvis godteri og kaker men heldigvis ingen søtsugJa, heldigvis![]()
I godt behold håper jeg!Ble borte en stund, da jeg måtte se hva som foregikk i nabolaget. Viste at de hadde funnet en gutt som hadde vært savnet siden torsdag
Så moro at han er ivrig daVeldighan er taekwondo instruktør
![]()
Dette har han venta lenge på. Han snakka om det dagen etter fødsel "vi må ha drakt til henne da"
Kan vi vente litt spør jeg
"Ja greit neste år da" haha fortsatt litt tidlig![]()
Det var så vidt det var liv i han. Han hadde dødd om han ikke hadde blitt funnet i dag. Takket være en nabo som hadde hørt at ropte om hjelp i gårI godt behold håper jeg!
Det skjønner jegFaster ikke nei men må begynne med tradisjonene skikkelig for snuppa sin delog da er det masse kaker som egentlig skal lages men holder nok nå tror jeg
![]()
Pleier å bli en del til jul, kan hende jeg får begrense meg til Berlinerkranser, krumkaker og sjokoladekjeks, antar det blir nok med baby da, men må allikevel gjøre noe for snuppa samt at mannen elsker krumkaker![]()
Huff skummelt! Godt han endelig ble funnet og håper det går bra med han!Det var så vidt det var liv i han. Han hadde dødd om han ikke hadde blitt funnet i dag. Takket være en nabo som hadde hørt at ropte om hjelp i går
Får håpe det ! Helt sykt, tenker de er letta de naboene som ringteHuff skummelt! Godt han endelig ble funnet og håper det går bra med han!
Hehe får planlegge det i forhold til slutten av ramadanDet skjønner jegJeg tenkte mtp graviditeten
![]()
Ja det blir nok av kaker skjønner jeg
Tror vi tar turen til Arvika neste sommer jeg![]()
Ja da gikk det fort. Bra det da i grunnen :-D16 mnd. Stoppet på pillen siden jeg ikke hadde hatt mensen en gang etter forrige fødsel. Det var i april. At det skulle skje så fort uten mens og piller kunne ingen vite
Men jeg trodde ikke det var så lett å få den overført? Er jo mange som mister perm hvis far ikke kan ta?Var ikke vanskeliggubben hadde ikke rett på perm, så jeg fikk den overført på meg
![]()
Litt for ivrigSå moro at han er ivrig da![]()