Skravletråd juli 2016

Kjedelig når det blir sånn:/ vi har ofte sånne runder her enda.. men så er det jo som regel jeg som.har vært her hele tiden...
ja. Jeg er mest med henne så naturlig blir det vel slik. Men denne uken jobber jeg enda mer. Så veldig spent på hvordan det kommer til å gå

Sånn er mi også. Sover ekstremt korte dupper:/ ligger han i vogn?
Ja han ligger i vogn. Har egentlig de siste månedene sovet lengre dupper opp mot 1.5 t (en sjelden gang 2 t er jeg heldig). Men nå skulle han våkne etter 20 min. Men klarte heldigvis å vugge han i søvn igjen så nå sover han enn så lenge :-). De første månedene (nesten første året) sov han kun lurer på kanskje 30 min om jeg legger godviljen til

Godt den er såpass nære da:)
Ja ellers hadde jeg nok drøyd hyttetur:-). Da måtte nok foreldrene mine holdt seg nærmere byen når det nærmet seg termin:-). De er de eneste vi har å lene oss på med tanke på barnepass til mini under fødsel:-)

Jeg er, eller rettere sagt var, en lesehest av rang. Men de siste årene lest lite.
Sånn er det her også. De siste åra har jeg lest mest pensum. Og det siste halvåret har jeg ikke fått lest så veldig mye. Kan ikke skjønne hvorfor...:P

Ja han ligger i vogn. Har egentlig de siste månedene sovet lengre dupper opp mot 1.5 t (en sjelden gang 2 t er jeg heldig). Men nå skulle han våkne etter 20 min. Men klarte heldigvis å vugge han i søvn igjen så nå sover han enn så lenge :-). De første månedene (nesten første året) sov han kun lurer på kanskje 30 min om jeg legger godviljen til
Så bra han sovna igjen. Det er det kjekke med å legge dem i vogna. Man kan trille litt om man ser de er i ferd med å våkne.

Tusen takk :)

Ja den gnistet bak (mannen er elektriker) så han måtte helle vann over :o Han sto inne på badet da han kjente det luktet brent, og tittet bak og da så han det.. Tøyet luktet brent også..:o

Å kjære deg❤️ Du trenger en spa ferie ;)
Åherlighet. Jeg hadde fått fnatt :O

Ååja, det høres fantastisk ut! Men hakke tid eller råd:p ingen ferie. Når gubben tar ferie skal jeg jobbe 100%. Og når ungen er begynt i bhg jobber jeg og 100% fra dag en.

ja. Jeg er mest med henne så naturlig blir det vel slik. Men denne uken jobber jeg enda mer. Så veldig spent på hvordan det kommer til å gå
Det går nok fint :) bra hun får tid med pappa og lærer seg at ikke mamma er der hele tiden:)

Sånn er det her også. De siste åra har jeg lest mest pensum. Og det siste halvåret har jeg ikke fått lest så veldig mye. Kan ikke skjønne hvorfor...:P
Jeg fikk mitt første barn for åtte år siden.... Ca da sluttet jeg å lese. Annet enn barnebøker da. Tok det opp igjen for et par år siden, men så kom yngste tilslutt og vips....

Det går nok fint :) bra hun får tid med pappa og lærer seg at ikke mamma er der hele tiden:)
Han er jo med henne hver dag. Men ikke like lenge som meg. Kjenner at han skulle virkelig hatt pappaperm. Tror de hadde hatt godt av det begge to. Men men. Sånt fikk vi ikke så da er det jeg som blir overarbeida med dobbel jobb.

Denne uka er det fire vakter. Enda ei helg. Tredje helga på rad og enda skal jeg jobbe neste helg også

Egentlig ikke nok til å føde på tenker jeg:p
Haha ja det er sant. Shit jeg hadde nesten ikke sovet den natta jeg kom på sykehuset. Ble ikke mye søvn natta etter heller :o på 48 timer hadde jeg vel sovet 4 timer totalt.

Når ungen din har klart å dra ut diverse tomflasker på gulvet og hun sitter der å gliser :p i tillegg til litt cola rester fra en tomflaske har klistra seg fast i gulvet :p

Back
Topp