Ikke når du har kjipe plager hver dag som minner deg på detMen skulle ikke tiden da gått fortere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke når du har kjipe plager hver dag som minner deg på detMen skulle ikke tiden da gått fortere?![]()
Det høres supert ut!Det tipper jeg dere gjørfor det har jeg bestemt!
![]()
Akkurat jaDet vet jeg alt om! Hjelper ikke å vekke dem tidligere heller for da bruker de bare bedre tid![]()
Egentlig ikke nok til å føde på tenker jegHoho da ble det jo litt søvn![]()
God tur til hyttaDa sovnet mini og jeg får benytte meg av muligheten til å pakke siste rest å få det i bilen slik vi bare kan dra ut i hytten når han våkner![]()
Var det da.Ikke når du har kjipe plager hver dag som minner deg på det![]()
God formiddagGod dag. Hilsen zombie mom
Det kunne fungert men snuppa er veldig opptatt av hvordan ting skal være! Kjedelig, men lite å få gjort .Akkurat jadet enkleste er derfor, har jeg funnet ut, frokost-mensviklerpåoss
![]()
Nei det er vel ingen hastVar det da.
Føler også det er lenge til jeg kan fikse og ordne i leiligheten før han kommer.
Trenger jo ikke stellebord eller seng allerede nå.
Noe er oppe i boden og trenger det jo heller ikke nå, er nok fryktelig vanskelig![]()
God turDa sovnet mini og jeg får benytte meg av muligheten til å pakke siste rest å få det i bilen slik vi bare kan dra ut i hytten når han våkner![]()
Sovet lite i natt?God dag. Hilsen zombie mom
Da får du vente til du får tid igjenEI kappe.. og garn butikken har stengt i dag så jeg får ikke kjøpt før jeg drar til byen..
Jeg merket knapt at den var der:/Gikk den fort synes du?![]()
Føler meg nesten svimmel i dagFor lenge siden
Trøtt?
Ja, storesøster våknet først. Deretter våknet lillesøster resten av natta. Sovnet vel rundt halv tre og sov et par timerÅ nei, så kjipt?våkne barn?
Nei heldigvis ikke. Tar oss ca 15-20 min å kjøreGod tur til hytta
Er det langt?