Skravletråd juli 2016

Det vet jeg alt om! Hjelper ikke å vekke dem tidligere heller for da bruker de bare bedre tid :p
Akkurat ja :p det enkleste er derfor, har jeg funnet ut, frokost-mensviklerpåoss :p

Da sovnet mini og jeg får benytte meg av muligheten til å pakke siste rest å få det i bilen slik vi bare kan dra ut i hytten når han våkner:-)

God morgen:D
Her skinner sola idag og vi drar på shopping!
Kose veranda etterpå med bikini og basseng:D

Ikke når du har kjipe plager hver dag som minner deg på det:(
Var det da.
Føler også det er lenge til jeg kan fikse og ordne i leiligheten før han kommer.
Trenger jo ikke stellebord eller seng allerede nå.
Noe er oppe i boden og trenger det jo heller ikke nå, er nok fryktelig vanskelig :p

Akkurat ja :p det enkleste er derfor, har jeg funnet ut, frokost-mensviklerpåoss :p
Det kunne fungert men snuppa er veldig opptatt av hvordan ting skal være! Kjedelig, men lite å få gjort .
Håper hun en dag bare blir raskere ;)

Var det da.
Føler også det er lenge til jeg kan fikse og ordne i leiligheten før han kommer.
Trenger jo ikke stellebord eller seng allerede nå.
Noe er oppe i boden og trenger det jo heller ikke nå, er nok fryktelig vanskelig :p
Nei det er vel ingen hast:P

EI kappe.. og garn butikken har stengt i dag så jeg får ikke kjøpt før jeg drar til byen..
Da får du vente til du får tid igjen:)

Å nei, så kjipt?:( våkne barn?
Ja, storesøster våknet først. Deretter våknet lillesøster resten av natta. Sovnet vel rundt halv tre og sov et par timer:confused:

Back
Topp