I morgenHvilken dag skal dere dit?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgenHvilken dag skal dere dit?![]()
Det veier jo opp daEr jo så mye flott her også, også er det mange trivelige folk her. Det veier opp for dårlig vær til tider.
Så slitsomtVanskelig og vanskelig. Veldig urolig som måtte bli bært eller ammes hele dagen lang
Når er termin?Da har jeg fått pakket mesteparten jeg trenger, venter bare på en maskin som skal bli ferdig. Jeg og mini flytter ut til hytten til foreldrene mine i morgen for å bo der frem til huleboer velger å komme
. Foreldrene mine skal passe storebror imens vi er på føden og siden jeg hadde styrtfødsel med førstemann så tar jeg ikke sjansen på at vi har tid til å vente til foreldrene mine kommer for å passe han imens
![]()
God turYes det stemmer
Sykt gøyAltså jeg har ikke ord.. Veldig gøy da![]()
2 t og 45 min unnaGod turSkal...langt
Litt merkeligVar visst det js
Så moroI morgen tidlig km 8
Hva skal du bake i kveld?Skal snart bake litt og du?![]()
Ja jeg synes detLitt merkelig![]()
Så flott dere har den mulighetenDa har jeg fått pakket mesteparten jeg trenger, venter bare på en maskin som skal bli ferdig. Jeg og mini flytter ut til hytten til foreldrene mine i morgen for å bo der frem til huleboer velger å komme
. Foreldrene mine skal passe storebror imens vi er på føden og siden jeg hadde styrtfødsel med førstemann så tar jeg ikke sjansen på at vi har tid til å vente til foreldrene mine kommer for å passe han imens
![]()
Det blir viSå moroblir dere to dager?
Nå er vi hjemme igjen.Håper du har sovet godt
Fortsatt på tur?
Har prøvd å gått ut også, kan være rolig i kanskje 2 min også er det på an med gråt som eskalerer hvis vi ikke kommer inn igjen. Har prøvd det meste nå tror jeg men han er tydeligvis en sta gutt. Sjekket ut for ørene men kunne ikke finne noe der heller. Så er helt rådløse nå og tålmodigheten er blitt testet til det yttersteHva skjer om du legger han i senga og går ut?
Skriker han seg blå?
Du har sikkert prøvd det meste, men hadde jo vært en fordel om han snart hadde lært seg til å finne søvnen selv![]()
Barneselskap er noe for seg selv. De har vi hatt ganske små når ungene er i bhg, på skolen har vi hele klassen men da låner vi skolenGreit med sånn og![]()
Her var det kun nærmeste familie. Skulle være tre til men de meldte avbud. Regner med neste års bursdag blir noe større da hun nok får seg noen flere venner i bhg![]()
HeftigVi har to familie bursdager ja
Å tre barneselskaper
Ja det vil jeg jo si, mannen ble jo like fornøydSykt gøy
Den besteste premien!