Skravletråd juli 2016

Uff da:( skikkelig lakenskrekk han!
Ja plutselig er han i en vanskelig periode igjen og vil absolutt ikke sovne i sengen. Gubben har i helgen bært/vugget han i søvn for å få han til å sovne. I uken da gubben jobbet måtte jeg prøve å få han til å ligge i sengen med meg for å sovne siden jm har sagt jeg bør bære minst mulig nå pga bekkenet og han ikke akkurat er noen lettvekter lenger.

Random qoute
God kveld og gratulerer så mye med sykkelvognen :)
God kveld :) Tusen takk :D helt satt ut her, kom hjem fra Sverige etter å ha hentet barnevognen og skulle sjekke hvem som hadde vunnet;) måtte se to ganger OG få mannen til å se for meg om jeg så riktig ;)

Hatt en fin dag?

Da har jeg fått pakket mesteparten jeg trenger, venter bare på en maskin som skal bli ferdig:-). Jeg og mini flytter ut til hytten til foreldrene mine i morgen for å bo der frem til huleboer velger å komme:-). Foreldrene mine skal passe storebror imens vi er på føden og siden jeg hadde styrtfødsel med førstemann så tar jeg ikke sjansen på at vi har tid til å vente til foreldrene mine kommer for å passe han imens:-)

Ja plutselig er han i en vanskelig periode igjen og vil absolutt ikke sovne i sengen. Gubben har i helgen bært/vugget han i søvn for å få han til å sovne. I uken da gubben jobbet måtte jeg prøve å få han til å ligge i sengen med meg for å sovne siden jm har sagt jeg bør bære minst mulig nå pga bekkenet og han ikke akkurat er noen lettvekter lenger.
Hva skjer om du legger han i senga og går ut?:)
Skriker han seg blå?
Du har sikkert prøvd det meste, men hadde jo vært en fordel om han snart hadde lært seg til å finne søvnen selv:)

Back
Topp