Skravletråd juli 2016

Får vel slenge meg med her dersom jeg skal ha sjangsen på noe plass på listen.. ;) Hmm.. Lurte igrunnen på om noen her har forslag til bøker på sommerles for 7åringer? Han har nettopp aå ambisiøst begynt på harry potter men har ikke lest noe så langt før, trenger nok noe litt kortere innimellom.
Så flott han vil være med på Sommerles:D
Det vil ikke min 8 åring..

Da skal jeg sette av det stedet som reisemål neste sommer :D Liker å se nye steder ;)
Emmaljunga er jo veldig populært da ;) Som du sier blant nordmenn ;)
Gjør det og si ifra, vi bor her nok fortsatt da ;) om vi ikke er de tur til egypt da :p

Hehee. Men dere feirer tirsdag?
Nei da venter vi til onsdag og mannen faster tirsdag :) ikke lett å planlegge akkurat hvilke dager det blir.

I muslimsk kalender går man jo etter månen og siden den varierer litt så må man følge den :)

Får du noe avlastning da?
Ja gubben hjalp til med legging idag. Siden bekkenet mitt er på trynet nå så sliter jeg med å komme meg ut av sengen og siden mini ikke vil ligge i armkroken min å sovne der slik han pleier men kun herje så kommer jeg ikke langt. Endte med at gubben gikk og bar på han. Har fått beskjed av jm om å bære minst mulig på han nå for å avlaste bekkenet siden det er så vondt men noen ganger må jeg bære litt

Back
Topp