Da blir det neste fredag daHadde ikke mulighet til å veie meg i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det neste fredag daHadde ikke mulighet til å veie meg i dag
Det går så bra såPå vei til Harry handling. Må ikke kjøpe mye snop og må ikke spise for mye av det vi kjøper. Dette bærer rett i uløkka![]()
Masse lykke til og god turPå vei til Harry handling. Må ikke kjøpe mye snop og må ikke spise for mye av det vi kjøper. Dette bærer rett i uløkka![]()
God turPå vei til Harry handling. Må ikke kjøpe mye snop og må ikke spise for mye av det vi kjøper. Dette bærer rett i uløkka![]()
Det er umuligGod tur
Jeg droppet rett og slett godis sist jeg var der![]()
Det gikk helt fintDet er umulig![]()
Kan hende det blir en liten veiing på onsdag ogsåDa blir det neste fredag da![]()
Du klarte å gjennomføre du. Jeg holdt på i en ukeDet gikk helt fint
Nå spiser ikke jeg godteri for tida da![]()
Haha, ikke akkuratDu har vært flink snuppa![]()
Vi skal også en tur til ukaPå vei til Harry handling. Må ikke kjøpe mye snop og må ikke spise for mye av det vi kjøper. Dette bærer rett i uløkka![]()
Hehe, klarer ikke vente?Kan hende det blir en liten veiing på onsdag også![]()
Noe riktig må du jo ha gjortHaha, ikke akkurat![]()
Men tydeligvis ikke helt ute å kjøre heller ;-)
Ble jo litt kake i slutten av juni, men nå må jeg komme i gang med helt sukkerfritt igjenDu klarte å gjennomføre du. Jeg holdt på i en uke
Jeg skal ned til familien om 1,5 uke. Da er det klin umulig å være sukkerfriBle jo litt kake i slutten av juni, men nå må jeg komme i gang med helt sukkerfritt igjen![]()
Ææææ, nei, må jo ta en kontrollveiing for å vite hvor "stresset" jeg skal være før veiingen 2 dager etterHehe, klarer ikke vente?![]()
Er egentlig det her også, men nå er jeg jo på melkefritt også. Så regner med jeg må stå over det meste uansettJeg skal ned til familien om 1,5 uke. Da er det klin umulig å være sukkerfri![]()
Det hjelper jo litt da.Er egentlig det her også, men nå er jeg jo på melkefritt også. Så regner med jeg må stå over det meste uansett![]()
Det gjør det. Har ikke noe valg daDet hjelper jo litt da.
Skjønner det, hadde ikke klart å vente selvÆæææ, nei, må jo ta en kontrollveiing for å vite hvor "stresset" jeg skal være før veiingen 2 dager etter
(Eller så er jeg bare litt for nysgjerrig på hvor dårlig det har gått)