Det er bra, vil jo ikke at du skal sitte fast på juniJa, men det har jeg omsider havna rett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra, vil jo ikke at du skal sitte fast på juniJa, men det har jeg omsider havna rett![]()
Søtnos ♡♡Da var helgens mat innkjøp gjort også, og den lille er fornøyd over å være hjemme igjen![]()
Snakker med meg selv etter hvert bareDet er bra, vil jo ikke at du skal sitte fast på juni![]()
Lille sukkerspinn skjørtetMannen er på skytebanen med naboen,,jeg har lagt sammen klær og satt på ei maskin. Lurer på om jeg skal prøve å få strikket litt. Har fremdeles et mål om å bli ferdig før fødsel med det skjørtet.
Hehe, det spørs jaSnakker med meg selv etter hvert bare![]()
Så for meg hele familien min stå å gjøre det nåOg "fiskedam" fiske godisposen opp fra dammen![]()
![]()
Hoho føler kondisen blir trent opp allerede jegHehe. Ekke sikkert det blir så lenge til du får testa kondisenskal hun i bhg til høsten?
Ja, kampene er så kjedelig. Den icord fellingen tar så veldig lang tid... mangler den på nest siste kappe nå.Lille sukkerspinn skjørtet?
Deilig med en slik dag daI dag har bare vært en rolig dag her. Vært ute på trilletur. Lekt og bare daffet så lagt.
Skal 2 uker østoverDer da?
Haha! Ser for meg henne i dinosaurus kostyme og går taekwondo mønsterHvordan kan du glemme at det er Fredag![]()
HahahaKan ikke du la han få velge alt datteren din skal få gjøre for en dag, hadde vært gøy p se hva det ender opp med
Karate og Jurassic Park
![]()
![]()
Okei, tar tid.Ja, kampene er så kjedelig. Den icord fellingen tar så veldig lang tid... mangler den på nest siste kappe nå.
Ja det blir spennende med teltturÅååå, det er kjekt! (Telttur)
Her skal eg tilbake på jobb etter permisjon så blir nok ikke noe super spennende
Har all min familie på ØstlandetDeilig med en slik dag dakoselig med tur, besøke noen da?
Vi skal på telttur en langhelg denne mndBlir spennende nå som jeg nærmer meg uke 30 (vil være uke 34 i slutten av juli) å se om jeg får til å sove
![]()
Ja den var veldig finJeg syns den var flott, også er jeg veldig glad i militær grønn da
Vi har kjøpt bugaboo buffalorosa selvfølgelig
![]()
Så kjiptTok fem minutter og gikk ut like tomhendt. Ørene var tilsynelatende fine og friske. Men kløen døgnet rundt er uforklarlig og ingenting som kan behandles
Helt sikkertDa kommer den nok i løpet av dagen
Er rørende at de bryr segGodt med en sånn reaksjon ja![]()
Makan til ustabilt værDet varte ikke lenge , så mye skyer at det blåste fort vekk det blå ...
HahaSå for meg hele familien min stå å gjøre det nåhaha