Skravletråd juli 2016

Vi satser på det :D

Hoho nå kommer gubben hjem snart også. Hadde glemt at det var fredag jeg :o
Hvordan kan du glemme at det er Fredag :o
Hun er egentlig veldig glad i dinosauruser. Så hadde mannen fått velge hadde tema vært jurassic park :p
Hahaha :D Kan ikke du la han få velge alt datteren din skal få gjøre for en dag, hadde vært gøy p se hva det ender opp med :D Karate og Jurassic Park :p :D

Noen som vet hvordan converse er i størrelsen?
Tenker på sko til barn:)
Store. MJ hadde er par som var store i str. Heldigvis finnes det i halv størrelser som gjør det enklere:)

Så koselig :) kjekt å se familien :)
Eg skal tilbake på jobb etter mamma perm :/ får ikke ferie før i oktober, men klør litt i fingrene etter saksen også da (er frisør) :)
Snodig å skulle tilbake på jobb? Hvor lenge har du vært hjemme? Håret mitt verker foresten etter et frisørbesøk:P

Herlig farge da!
Om jeg ikke skulle hatt den vi har kjøpt skulle jeg absolutt hatt iallefall det samme understellet:)
Altså den fargen var jeg først veldig motstander av lenge, så den bare i katalogen ;) Ville egentlig ha en av de beige vognene ;) Men så dro jeg i butikken da, og så de live, og da ble det en annen sak, de beige vognene var ikke som jeg trodde og da så jeg den grønne :) Ble helt forelska ;) men vi skal ha lufthjul på vårt understell da ;) Hvilken var det du hadde kjøpt igjen?

Gleder meg til jobb jeg:D savner den faktisk nå som jeg har ferie:P
Føler ofte det går sånn. Har lyst på feri når du har jobbet mye, men så når du har hatt feri da har man egentlig lyst på jobb :P

Ja viktig det ;) Er jo halve dagen inn i 1 juli alt ;) Hva skal du i dag da? Eller denne mnd?
I dag har bare vært en rolig dag her. Vært ute på trilletur. Lekt og bare daffet så lagt.
Skal 2 uker østover:) Der da?

God juli til deg å :)

Vi skal på telttur og ellers ikke noen store planer ;)
Hva med dere?
Åååå, det er kjekt! (Telttur)
Her skal eg tilbake på jobb etter permisjon så blir nok ikke noe super spennende

Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Huff stakkars deg:( Må jo kunne hjelpe deg med noe!

Da var helgens mat innkjøp gjort også, og den lille er fornøyd over å være hjemme igjen :-)

Vedlegg

• 1467377320909.jpg
    1467377320909.jpg
    142,3 KB · Visninger: 7
Snodig å skulle tilbake på jobb? Hvor lenge har du vært hjemme? Håret mitt verker foresten etter et frisørbesøk:P
Ja det blir merkelig! Har vært hjemme nå i 9 mnd (begynte en måned før hun ble født i permisjon) hun er 8 mnd i dag :D
Hehe det gjør mitt og, har en undercut som begynner å bli noen cm!

Altså den fargen var jeg først veldig motstander av lenge, så den bare i katalogen ;) Ville egentlig ha en av de beige vognene ;) Men så dro jeg i butikken da, og så de live, og da ble det en annen sak, de beige vognene var ikke som jeg trodde og da så jeg den grønne :) Ble helt forelska ;) men vi skal ha lufthjul på vårt understell da ;) Hvilken var det du hadde kjøpt igjen?
Jeg syns den var flott, også er jeg veldig glad i militær grønn da ;)

Vi har kjøpt bugaboo buffalo :) rosa selvfølgelig;)

Back
Topp