JaEr stort sett det som er mest gøy i den alderen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr stort sett det som er mest gøy i den alderen![]()
Hvordan kan du glemme at det er FredagVi satser på det![]()
Hoho nå kommer gubben hjem snart også. Hadde glemt at det var fredag jeg![]()
HahahaHun er egentlig veldig glad i dinosauruser. Så hadde mannen fått velge hadde tema vært jurassic park![]()
Det fortjente duJeg og junior tok en lang cowboystrekk. Herlig![]()
Store. MJ hadde er par som var store i str. Heldigvis finnes det i halv størrelser som gjør det enklereNoen som vet hvordan converse er i størrelsen?
Tenker på sko til barn![]()
Snodig å skulle tilbake på jobb? Hvor lenge har du vært hjemme? Håret mitt verker foresten etter et frisørbesøkSå koseligkjekt å se familien
Eg skal tilbake på jobb etter mamma perm :/ får ikke ferie før i oktober, men klør litt i fingrene etter saksen også da (er frisør)![]()
Altså den fargen var jeg først veldig motstander av lenge, så den bare i katalogenHerlig farge da!
Om jeg ikke skulle hatt den vi har kjøpt skulle jeg absolutt hatt iallefall det samme understellet![]()
Ja, men det har jeg omsider havna rettFort gjort![]()
Har prøvd med det meste som han er veldig glad i men lite som frister. Fikk i han litt bær og is i formiddag.Er det noe han liker ekstra godt som du kan lage?
Føler ofte det går sånn. Har lyst på feri når du har jobbet mye, men så når du har hatt feri da har man egentlig lyst på jobbGleder meg til jobb jegsavner den faktisk nå som jeg har ferie
![]()
I dag har bare vært en rolig dag her. Vært ute på trilletur. Lekt og bare daffet så lagt.Ja viktig detEr jo halve dagen inn i 1 juli alt
Hva skal du i dag da? Eller denne mnd?
Satt og tenkte på det. Lurer på om det kan være noe slik på ferdeIkke tenner eller mageknip?![]()
Åååå, det er kjekt! (Telttur)God juli til deg å![]()
Vi skal på telttur og ellers ikke noen store planer
Hva med dere?
Hehe ja. Lett forBlir fort litt fram og tilbake første dagen i ny måned![]()
Huff stakkars degVært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Fysj ja.Den typiske vestlandssommeren er kommet med regn![]()
Det er bedre enn ingenting. Jeg fikk alltid pannekaker da jeg var sykHar prøvd med det meste som han er veldig glad i men lite som frister. Fikk i han litt bær og is i formiddag.
Ja det blir merkelig! Har vært hjemme nå i 9 mnd (begynte en måned før hun ble født i permisjon) hun er 8 mnd i dagSnodig å skulle tilbake på jobb? Hvor lenge har du vært hjemme? Håret mitt verker foresten etter et frisørbesøk![]()
Jeg syns den var flott, også er jeg veldig glad i militær grønn daAltså den fargen var jeg først veldig motstander av lenge, så den bare i katalogenVille egentlig ha en av de beige vognene
Men så dro jeg i butikken da, og så de live, og da ble det en annen sak, de beige vognene var ikke som jeg trodde og da så jeg den grønne
Ble helt forelska
men vi skal ha lufthjul på vårt understell da
Hvilken var det du hadde kjøpt igjen?