Skravletråd juli 2016

Mannen er på skytebanen med naboen,,jeg har lagt sammen klær og satt på ei maskin. Lurer på om jeg skal prøve å få strikket litt. Har fremdeles et mål om å bli ferdig før fødsel med det skjørtet.

Mannen er på skytebanen med naboen,,jeg har lagt sammen klær og satt på ei maskin. Lurer på om jeg skal prøve å få strikket litt. Har fremdeles et mål om å bli ferdig før fødsel med det skjørtet.
Lille sukkerspinn skjørtet:)?

I dag har bare vært en rolig dag her. Vært ute på trilletur. Lekt og bare daffet så lagt.
Skal 2 uker østover:) Der da?
Deilig med en slik dag da ;) koselig med tur, besøke noen da?

Vi skal på telttur en langhelg denne mnd ;) Blir spennende nå som jeg nærmer meg uke 30 (vil være uke 34 i slutten av juli) å se om jeg får til å sove ;)

Hvordan kan du glemme at det er Fredag :o

Hahaha :D Kan ikke du la han få velge alt datteren din skal få gjøre for en dag, hadde vært gøy p se hva det ender opp med :D Karate og Jurassic Park :p :D
Haha! Ser for meg henne i dinosaurus kostyme og går taekwondo mønster :p hahah!

Ja, kampene er så kjedelig. Den icord fellingen tar så veldig lang tid... mangler den på nest siste kappe nå.
Okei, tar tid.
Strikkepause her nå. Siste her var den sukkerspinndrakten:)

Deilig med en slik dag da ;) koselig med tur, besøke noen da?

Vi skal på telttur en langhelg denne mnd ;) Blir spennende nå som jeg nærmer meg uke 30 (vil være uke 34 i slutten av juli) å se om jeg får til å sove ;)
Har all min familie på Østlandet:)
Oi spennende ja;) Når er termindato:)?

Back
Topp