Hun er 4,5 måned, men 6 uker prematur. Hun er i tillegg dysmatur, så har fått noen ekstra utfordringer daHvor gammel er hun?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er 4,5 måned, men 6 uker prematur. Hun er i tillegg dysmatur, så har fått noen ekstra utfordringer daHvor gammel er hun?![]()
Ja, er noe med den ventinga og at man må være stille som fort kan bli problemerIngen fisk, også var det først litt gøy men etterhvert så ble det kjedelig når hun ikke fikk kaste stein i vannet og sånn. Og en ufrivillig badetur![]()
Skjønner det. Kanskje du kunne fått hjelp av noe alternativt?Det er det. Våkner liksom på natta av kløe og
Kortisonsalven var ikke vits å prøve ettersom etter fem dager må jeg slutte. Og de tilsynelatende friske øregangene mine har bedre uten reseptmedisiner inni.Itillegg til denne kortison salven, er det noen vitamintilskudde som kan hjelpe deg?
Hva? Det er jo absolutt ikke tålererbart! Ikle digg p klø seg ihjelFor noe dritt. Ørene mine ser helt fine ut og jeg må bare leve med kronisk kløe døgnet rundt resten av livet..
Ja det tror jeg på, for grøten går ned på høykant. Da skulle man tro ho var en måke, som ikke smaker på maten engangVi er tydeligvis programmert til å like søtt helt fra starten![]()
Ja, prøv gulrot, den er jo litt søt i smaken.
Skal dere ha dåpen hjemme eller borte ?
Kan jeg spørre hva som menes med dysmatur?Hun er 4,5 måned, men 6 uker prematur. Hun er i tillegg dysmatur, så har fått noen ekstra utfordringer daVil derfor ha henne nære, om det er hva hun er trygg på når vi er ute. Da kan hun skjule seg litt for inntrykk også om det blir for mye
Blir fort urolig....
Ikke gøy når barna er sykeLitt sykdom på minstemor, men ellers er sommeren kjempefin hittil![]()
Jeg og junior tok en lang cowboystrekk. HerligSå brada kan du starte med dagens planer
Ah. Prematur her og. Men ikke dysmatur. Hun hata vogna og senga si i flere mnd. Men rundt 6-7 mnd alderen endret det med vogna seg. Da bytta vi til sportsdel og hun synes det var gøy å få se litt av verden og kunne endelig sovne i vognaHun er 4,5 måned, men 6 uker prematur. Hun er i tillegg dysmatur, så har fått noen ekstra utfordringer daVil derfor ha henne nære, om det er hva hun er trygg på når vi er ute. Da kan hun skjule seg litt for inntrykk også om det blir for mye
Blir fort urolig....
Veldig deilig, men blir så rar i hodetSå deeeeilig![]()
Ja det er det som må tilSol og sommer så går det raskere![]()
Har du noen forslag?Skjønner det. Kanskje du kunne fått hjelp av noe alternativt?
Nei. Det er noe drittHva? Det er jo absolutt ikke tålererbart! Ikle digg p klø seg ihjel![]()
Liten for alderenKan jeg spørre hva som menes med dysmatur?![]()
For et teit svar.Kortisonsalven var ikke vits å prøve ettersom etter fem dager må jeg slutte. Og de tilsynelatende friske øregangene mine har bedre uten reseptmedisiner inni.
Jeg utspurte spesialisten om det virkelig ikke var noe som helst som ville hjelpe. Svaret var ikke klø..
Emmaljunga, elsker de vognene
Av å sove?Veldig deilig, men blir så rar i hodet![]()
Takk for svarLiten for alderenLav fødselsvekt. Hun ble født i uke 34, men hun veide bare 1600 gram ved fødselen, så hun var også for liten. Hun hadde et vekstavvik på -38%
![]()