Ja santså bra!godt man ikke ryker ned meeed en gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja santså bra!godt man ikke ryker ned meeed en gang
![]()
Holder den ennåNå har du passert!! Så var det bare å bumpe en opp til!
Weee se der jaNå har du passert!! Så var det bare å bumpe en opp til!
Siste innspurt Idag jaHolder den ennå![]()
Nå får eg gira opp ræven !
Siste innspurt Idag ja![]()
Ja, det er siste innspurt - hun gjør gjerne det, men vi kan jo håpe at hun ikke har tid i dag?Men hun musemor hun er flink å skravle hun å altså så ikke sikkert det går![]()
Krysser fingrene for detJa, det er siste innspurt - hun gjør gjerne det, men vi kan jo håpe at hun ikke har tid i dag?
siste dagen nå!Ja sant![]()
Helt sant, synes eg ser hun over alt, men da er ennå håp,Men hun musemor hun er flink å skravle hun å altså så ikke sikkert det går![]()
Ja, dår tviholde på plassen min, eller prøve å komme ett hakk opp, selvom hun over meg er enormt pratsom!siste dagen nå!![]()
Haha ja jeg åHelt sant, synes eg ser hun over alt, men da er ennå håp,![]()
hehe, er bare å sette inn siste giret da å kjøre påJa, dår tviholde på plassen min, eller prøve å komme ett hakk opp, selvom hun over meg er enormt pratsom!
Åh salte peanøtterFra akkurat nå! Dette kan gå! Heia heia
Hehe så kult uttrykk! Må låne detÅh salte peanøttervi er jo kjempe nært
![]()
![]()
Nei, det her er absolutt innafor, ser visst ut som hun over ikke er pålogget ennåDet var jammen ikke mange innleggene som skilte nåå jeg som trodde det kom til å bli helt umulig
![]()
Kansje hun er på ferie? Håpe håpeNei, det her er absolutt innafor, ser visst ut som hun over ikke er pålogget ennå![]()
Hihi ja den er fin denHehe så kult uttrykk! Må låne det![]()
Funnet ut ta jeg må finne noe litt mer.. Barnevennlige![]()