Jeg sovnet i solen med strikkepinnene på fangetHøres deilig ut også det![]()
Hadde planer om å ta frem sysakene tidligere idag, men fant ut at jeg kan vente til torsdag![]()
Ja best å vente til juli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovnet i solen med strikkepinnene på fangetHøres deilig ut også det![]()
Hadde planer om å ta frem sysakene tidligere idag, men fant ut at jeg kan vente til torsdag![]()
Er det noe med vannet eller bare settingen?Tror er har funnet ut at jeg må slutte å drikke vann på jobb..
Kjenner at jeg slapper litt mer av i kroppen nå etter å ha den datoen og forholde meg til, MJ er et vanedyr hun liker å få beskjed om ting på forhånd så da er det greit at vi kan fortelle henne at på mandag skal farmor hente i barnehagen og mamma og pappa kommer ikkke hjem før lillesøster kommer. Det føles så greit ut for megGodt å ha time om ikke annet, kan tenke meg bare det hjelper litt på også får du nyte de siste dagene til MJ som alenebarn, hun kommer nok også til å storkose seg som storesøster ❤
Joda, det blir nok detNår er/var termin? Godt å ha en dato. Skjønner tankene på slutten men det blir bra å få dele foreldrene med søsken![]()
![]()
Råkul og hot var det ikke det jeg fant ut her om dagenHaha, ja for jeg er jo råkul![]()
Oi, det er rart å tenke på det ♡Greit å ha fått en dag å forholde seg til
Tenk 6 dager igjen, max, før du har to flotte jenter![]()
Vi har en pinscherHøres ut som en deilig dag
Hva slags hund har dere?
Får handle til deg selv neste gangGjorde nok det![]()
Ingen forhåpninger om å bli brun i år heller jeg i alle fallVeldig kjiptlike blek som før ferien...
Var akkurat det jeg gjorde joGå å legg deg nå![]()
Hva skal du i byen?Jeg har klipt gress, ryddet ute , satt på en vask og nå skal jeg snart til byen
Skjønte det snuppaJa var det jeg mente
Random quote.Så moro, kos deg masse![]()
Joda, det blir nok det
Termin er 9 juli.
Ja men begynte å bli overtrøtt da han sovnet så hadde nok blitt skikkelig overtrøtt hadde jeg holdt han våken lengerDet var tidlig å bli trøtt
Ja vil tro detJa, det er ikke noe gøy :/ men det går seg vel til![]()
Nei.. ikke morro på tvangHadde ikke orket å prøve engang
God kveld.. godt med kos... vi er på tur hjem.. kommet oss i ferje køa og ser vi ikke kommer med denne turen :/Godt med litt kos før man skal gå igjen![]()
Den jeg også har lyst på