M
Moderator Linda
Guest
Her hadde det nok skjedd ein feil jaHei. Fikk melding av TGA om at jeg kom til å få tilgang i løpet av 1-3 dager, det var 5. juni. Nå begynner jeg å bli litt utålmodigKanskje det har skjedd en feil et sted?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her hadde det nok skjedd ein feil jaHei. Fikk melding av TGA om at jeg kom til å få tilgang i løpet av 1-3 dager, det var 5. juni. Nå begynner jeg å bli litt utålmodigKanskje det har skjedd en feil et sted?
Hadde dessverre skjedd ein feil med deg og. Men eg la deg til noJeg har skrevet på inbox med hun ene (hvor jeg først skrev jeg ville bli med og hun skrev jeg snart ville få tilgang). Men fikk til svar at det kan ta 1-3 dager. Nå har det tatt mellom 1-2 uker.. Så får jeg ikke mer svar om hvorfor...
Lese ordentlig da vøtt... Sto jo at men må TELLE...Jeg finner ikke ut hvor jeg har skrevet innlegg jeg? Ser antallet, men ikke hvor mange det er i termingruppen?!
Hvordan får man tilgang?![]()
Sendte mld til hun første som stod av de to i 1. innlegg. Regner med at det fremdeles er riktig? Ser tråden har blitt veeeeldig lang og orker ikke lese alt hehe..Står supert forklart i første innlegget i denne trådenNå er Tamara og Linda på ferie, så blir ikke gitt tilgang til skjult på en liten stund da
![]()
Det er riktig, også er eg også tgaSendte mld til hun første som stod av de to i 1. innlegg. Regner med at det fremdeles er riktig? Ser tråden har blitt veeeeldig lang og orker ikke lese alt hehe..
Spent på hva som skjer i dette mystiske forumet altså![]()
FlottDet er riktig, også er eg også tga![]()
Jeg har ventet i flere uker nå på å få tilgang til gruppen, fikk beskjed at det ville ta 1-3 dager.
Noen som kan hjelpe meg?