Januar 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg har skrevet på inbox med hun ene (hvor jeg først skrev jeg ville bli med og hun skrev jeg snart ville få tilgang). Men fikk til svar at det kan ta 1-3 dager. Nå har det tatt mellom 1-2 uker.. Så får jeg ikke mer svar om hvorfor...
Hadde dessverre skjedd ein feil med deg og. Men eg la deg til no :)
 
Hei!

Det er ALLTID mulig å sende TGA`ene pm, dere har bare ikke klart å finne rett knapp ;)
Nå ligger det direkte link til å sende pm i nickene til tga i hovedinnlegget.
Alle meldinger på tga sine profilsider er slettet.
 
Jeg finner ikke ut hvor jeg har skrevet innlegg jeg? Ser antallet, men ikke hvor mange det er i termingruppen?!
 
Jeg finner ikke ut hvor jeg har skrevet innlegg jeg? Ser antallet, men ikke hvor mange det er i termingruppen?!
 
Står supert forklart i første innlegget i denne tråden :) Nå er Tamara og Linda på ferie, så blir ikke gitt tilgang til skjult på en liten stund da :)
Sendte mld til hun første som stod av de to i 1. innlegg. Regner med at det fremdeles er riktig? Ser tråden har blitt veeeeldig lang og orker ikke lese alt hehe..

Spent på hva som skjer i dette mystiske forumet altså ;)
 
Sendte mld til hun første som stod av de to i 1. innlegg. Regner med at det fremdeles er riktig? Ser tråden har blitt veeeeldig lang og orker ikke lese alt hehe..

Spent på hva som skjer i dette mystiske forumet altså ;)
Det er riktig, også er eg også tga :)
 
Jeg fikk beskjed at jeg var lagt til 15/7, og at det skulle ta 1-3 dager før jeg fikk tilgang.
Har enda ikke fått tilgang. Er det pga ferie hos de som legger til, eller har det skjedd noe annet galt?
 
Kan jeg få tilgang til januar 2017?
 
Jeg har ventet i flere uker nå på å få tilgang til gruppen, fikk beskjed at det ville ta 1-3 dager.

Noen som kan hjelpe meg?
 
Jeg har ventet i flere uker nå på å få tilgang til gruppen, fikk beskjed at det ville ta 1-3 dager.

Noen som kan hjelpe meg?

Leste et sted på forumet her at det var pga ferie. Klarer ikke å finne igjen innlegget nå, men tror det stod at alle som fikk godkjenning etter 11/7 (ellerno) ikke er blitt lagt til enda.
 
Dere MÅ sende PM til tilgangsansvarlig. Hun svarer når hun kan. Men hun kan ikke svare overalt der dere spørr så det er kun PM som gjelder.
 
Back
Topp