Har sendt pm til tilgangsansvarlig og ventet i 2 uker. Ikke fått tilgang ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får man tilgang til skjult forum igjen?
Ble visst kastet ut fordi jeg hadde ikke opprettholdt grensen med 10 innlegg
Se eget innlegg som er festet om hvordan en kan få tilgang igjenHvordan får man tilgang til skjult forum igjen?
Ble visst kastet ut fordi jeg hadde ikke opprettholdt grensen med 10 innlegg
Har skrevet, men må også tydeligvis vente 14 dager før jeg kan bli medlem igjenDa må du skrive til nye, også må du si ifra igjen at du vil bli medlem. Jeg ble også kasta ut
Hei,takk for svar, men må fremdeles vente en uke til før jeg kan gå tilgang igjenSe eget innlegg som er festet om hvordan en kan få tilgang igjen
Forumansvarlig eller moderator som har vår termingruppe?Jeg kommer meg ikke inn lenger på appen, men har tilgang. Har sendt melding til forumansvarlig for ca en uke siden, men har fremdeles ikke fått svar..
Forumansvarlig eller moderator som har vår termingruppe?
Prøv ansvarlig for vår termingruppeForumansvarlig Tamara
Det står informasjon om dette under FAQJeg kommer meg ikke inn lenger på appen, men har tilgang. Har sendt melding til forumansvarlig for ca en uke siden, men har fremdeles ikke fått svar..
Er du borte fra lista eller byttet nick? Er en med ganske likt nick som deg på lista nemligSer at jeg er borte fra terminlisten, hvordan får jeg tilgang da? Hadde termin 29. Januar, men fødte 4.februar.
Vet jeg egentlig sikkert tilhører februar, men har holdt meg her hele tiden og trives best her. Lite aktivitet på februar i tilegg..
Jeg så visst på den gamle lista. Fant meg på den nye, var jeg som har bytta. Takk skal du ha!Er du borte fra lista eller byttet nick? Er en med ganske likt nick som deg på lista nemlig
Noe galt med appen. Står på listen at du skal ha tilgang. Forsøk å avinstallere og logg inn på nyttJeg finner ikke lenger skjult forum. Er det noe galt med appen eller har jeg ikke lenger tilgang? [emoji28]