Januar 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Har sendt pm til tilgangsansvarlig og ventet i 2 uker. Ikke fått tilgang ennå
 
Hvordan får man tilgang til skjult forum igjen?
Ble visst kastet ut fordi jeg hadde ikke opprettholdt grensen med 10 innlegg :)
 
Etter den nye oppdateringen av appen så finner jeg ikke lenger skjult forum. Har jeg ikke tilgang lenger eller har det skjedd en feil? Er ganske så sikker på at jeg skrev mer enn 10 innlegg i januar !
 
Det ligger her
c3d6f065b82d5023e70475e75f283f74.jpg
 
Har prøvd å komme meg på terminlista for og få tilgang, men virker ikke som det blir registrert at jeg har skrevet på terminlistetråden?:)
 
enn hvis man aldri ble skrevet på terminlista,fordet om en skrev seg på den ? jeg skulle stå under 7 januar.
 
Jeg kommer meg ikke inn lenger på appen, men har tilgang. Har sendt melding til forumansvarlig for ca en uke siden, men har fremdeles ikke fått svar..
 
Jeg kommer meg ikke inn lenger på appen, men har tilgang. Har sendt melding til forumansvarlig for ca en uke siden, men har fremdeles ikke fått svar..
Forumansvarlig eller moderator som har vår termingruppe?
 
Ser at jeg er borte fra terminlisten, hvordan får jeg tilgang da? Hadde termin 29. Januar, men fødte 4.februar.

Vet jeg egentlig sikkert tilhører februar, men har holdt meg her hele tiden og trives best her. Lite aktivitet på februar i tilegg..
 
Ser at jeg er borte fra terminlisten, hvordan får jeg tilgang da? Hadde termin 29. Januar, men fødte 4.februar.

Vet jeg egentlig sikkert tilhører februar, men har holdt meg her hele tiden og trives best her. Lite aktivitet på februar i tilegg..
Er du borte fra lista eller byttet nick? Er en med ganske likt nick som deg på lista nemlig :)
 
Jeg finner ikke lenger skjult forum. Er det noe galt med appen eller har jeg ikke lenger tilgang? [emoji28]
 
Back
Topp