Her starter dagen 5-5:30
Å sove til 6 er rene drømmen her![]()
Haha ja, her startet den litt over 4, men jeg nektet å gå ut av soverommet før 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her starter dagen 5-5:30
Håper dubsov godt snuppaNei, nå må jeg legge fra meg telefonen.
Skal strikke litt før jeg legger meg og ca 30 min. God kveld alle sammen![]()
Ca 23Hva er klokken det skal være stille ute igjen? For kvelden/natten liksom.
Var 5.45 ca.Her starter dagen 5-5:30![]()
Mat trenger manJeg mente å skrive i butikken å handle middagSå det ble mat forsåvidt
![]()
God morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
Håper dubfikk soveNå tar jeg kveld. Jeg er så sykt trøtt og sliten etter disse tre dagene.. God natt! Også skravles vi mer i morgen![]()
Hvordan gikk det?Kom hjem nå, etter 2,5 time på legevakten
Sovnet babyen tilslutt?Så lå jeg her da, og venter på at fenomen sovende baby skal inntreffe
Ja. Heldogvis.Hvordan gikk natten? Sovnet hun igjen?
Veldig koselig, men øya mine hadde trengt søvnKoselig med litt morgenskravling da
Lykke til på helsestasjonen![]()
God morgenGod morgenda var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig
![]()
Godt hun sov daJa. Heldogvis.
Sov 23.15-03 og etter amming videre til 5.45
Nå har hun badet , de to eldste er vasket og kledd på. Og mor og far det samme så nå skal vi lage frokost. Men først ammer jeg og mannen tar ut søpla fra hele huset, det er tømming i dag.
God morgenGod morgen![]()
Ingen slumring her heller.God morgenvesla ville visst ikke slumre på puppen i dag. Så da har vi lekt og prata i en time i stedet. Snart er det frokost og tur til helsestasjonen
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
Planer for dagen?God morgen jenter![]()