Sov godtDa var det god natt her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtDa var det god natt her
Jeg mente å skrive i butikken å handle middagHva skal du handle?
Ligger på 4 nåMå stå på du daHeftig chatting i den ligaen
![]()
God natt snuppa. Ønsker deg en fin siste dag på jobb i morgenDa var det god natt her
15 åringen ved behov. Har rett og slett ikke vasket gulvet så mye under oppussinga for å være ærlig. Mest støvsuging.Flink du har hvert har!
Hvem har gjort det?![]()
Det er veldig bra mtp en til jaJa, veldig bra de endelig har et skikkelig sted å bo selvom siste mottaket ikke var så ille er det ikke så bra med tanke på tre barn og et på vei![]()
Kommunen her har vist glemt å si at de kan søke bostøtte! Så skal på svenske nav imorgen satser jeg på, men er jo viktige ting de ikke blir informert om![]()
HehehehehNeida, for solo får jeg ikke tak i her![]()
23 mener jeg. Mye bråk?Hva er klokken det skal være stille ute igjen? For kvelden/natten liksom.
Er ikke det 22 eller 23?Hva er klokken det skal være stille ute igjen? For kvelden/natten liksom.
JeppEr det klompelompe luer?
Godt flere er detNei til tepper! Så ja, enig med deg
Og det skal du heller helst ikke gjøre15 åringen ved behov. Har rett og slett ikke vasket gulvet så mye under oppussinga for å være ærlig. Mest støvsuging.
Trengte det nok daBle ikke noe løpetur i dag, sovner nesten på sofaen![]()
23 mener jeg. Mye bråk?
Er ikke det 22 eller 23?
Noen som fester i nærheten av dere?
Liker best rene gulv ja. Ofte blir romfølelsen større da ogsåGodt flere er det![]()
Hva ble det?Da var det tid for shopping...
Mhm! Derfor lettest å ta de med å finne ut hva de kan søke på for med husleie på 7000 og kommunen mente de ville få inn ca 12.000 blir det ikke mye å leve for med såpass mange munner og mette samt praktiske ting som skal kjøpes inn, Internett, strøm, mobil osv.Det er veldig bra mtp en til ja
De har vist bare glemt detJa det er noe man glemmer når de vet de skal ha bolig
Håper de kan hjelpe og informere bedre da
![]()
Da er det godt å ha cola is istedenforHeheheheh
Jeg tåler ikke appelsin og i solo er det mye..
Kanskje de burde bli påminnet når man skal være stille ute! Sånt blir fort irriterende!Ok. Jeg mener 23.00 selv.
Ikke fester, men bråker ja.
Eldste til naboene med et par kompiser spilte inntil nå pingpong ute. Ble stille nå, så gikk visst inn.
Ja rene gulv er absolutt best! Og får ikke vasket over hver dag heller med teppe, blir bra også om et års tid med en baby som kryper på gulvetLiker best rene gulv ja. Ofte blir romfølelsen større da også![]()