Så langt ingen tredje lurÅåh. Blir det en tredje lur da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så langt ingen tredje lurÅåh. Blir det en tredje lur da?
Det har du rett iEr jo først nå jeg har tid til å gjøre noe![]()
Helt enig! Her i huset gjør jeg mest, men jeg er jo og den som jobber minst så for oss er det naturlig.Det er den virkelig.
Jordmor prøvde seg på at det er kulturelt! Men er noen på jobb fra 8,45-18.00 så er det begrenset hva noen gjør hjemme på arbeidsdager! Spesielt hvis de også begynner kl 7.
Jordmor mente det var kulturelt så forklarte henne at jeg kjenner mange nordmenn som også ikke ville begynt med middagen eller vasket gulv såpass sent!
Hvorfor litt?Joda fikk sovet litt
Det skjønner jeg ♡Veldig koseligmen har vært så mye borte at jeg savna mest jenta mi
![]()
Ja, desverreNoen dager er det bare slikt uansett:/
Vi er veldig heldigeIkke jeg hellergravid i to kommuner..
Hadde lystgass sist, og risposer.Lurt med sånn kursHvilken smertelindring hadde du sist? Bra at de arrangerer da
![]()
Risposer? Ja da må du forberede deg på andre alternativer daHadde lystgass sist, og risposer.
Denne gangen tilbys ikke lystgass ved sykehuset her lenger så da var det greit å få litt input. Ikke får jeg epidural eller noe form for spinalbedøvelse helle.
Jeg er usikker på om det er på netflix.Det har jeg ikke :/
Håper hun kommer førHan har 16. Juli
Mannen har aldri nevnt at han ønsker å se det, han jobber forøvrig så mye at jeg hadde ikke gidda å vente på hanHer ser vi begge det, men mest jeg som følger med da![]()
Hvorfor får du ikke spinal eller epidural?Hadde lystgass sist, og risposer.
Denne gangen tilbys ikke lystgass ved sykehuset her lenger så da var det greit å få litt input. Ikke får jeg epidural eller noe form for spinalbedøvelse helle.
Det skjønner jeg, er sikkert ikke noe gøy å gå på overtidHåper hun kommer før![]()
Det håper jeg daKommer seg etterhvert
Da er det nok ikke lenge tilJeg tror egentlig at han begynner å gå innen en måned eller to.
Han viser stor interesse for å komme seg opp
Nja. Ikke med ei på 4 som har sommerferieBlir mye hvile etter fødsel ja![]()
Nei, så slettes ikkeDet var jo ikke så lurt da
Så lenge man får bedøvelse så går det helt greitAu, rotfylling er ikke noe morsomt
Her er det egentlig barnehagen som er mer bekymret enn med.Da er det nok ikke lenge til
Min niese som er født 15.mars går heller ikke ennå![]()