Ah stemme det jaJa. 7-15. Så skal jeg ut med venninner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah stemme det jaJa. 7-15. Så skal jeg ut med venninner
Det var det jeg fant ut ogsåSå godt dere takler det fintsnakke sammen er veldig viktig
![]()
Ja jeg synes det hvertfall.Fin den da![]()
Deilig ! AleneBra på jobb?
Sov i underkant av 2 timer, nå er jeg dusjet og sitter under aircon og avkjøles. Skal kle på meg å finne meg noe mat.God natt søta
Håpet du får sovet
I morgenHåper og detskal opp halv seks så
![]()
Håper du har en fin dag på jobbGod morgen fra jobb![]()
Godt med sommarland daSå koselig med avsluttningEr det vgs hun går på eller siste år på ungdomskolen?
Kos med besøk fra svigermor da
Vi skal bare kose oss på hyttaMen denne gangen skal vi på Sommarland å bade!
Noen har snudd døgnet på jobb de siste dageneHva drev han med da!!
Kan jo ikke bråke så mye!
Ebay har garantertHehe, nei hun kjøpte den et sted, men aner ikke hvor :s Men Ebay har sikkert garantert en slik bok![]()
Ååh det var lengeSå bra! Her var ho lys våken fra 02:00-04:00. *gjesp*
Hun venninna er annerledes i klesveien enn de som kjøper gaver tl gutten hennes. Hun liker ikke farger og kler ikke ungen i noen farger.Men hva kjøpes feil? Har dere forskjellig smak eller er det bare at det er feil uansett
Påtur til senteretHva gjør du i dag![]()
Og søndag ettermiddag er personalmøte og avslutningspizza for en kollega etterpåAh stemme det ja
Slapper av foreløpig. Skal snart gjøre litt husarbeid før jeg henter i BhgPåtur til senteretenn du?
Du må skravle mer!!!Merker det kan bli hardt å holde seg på topp 20 denne måneden. Jeg rykker stadig nedover. Mange som klatrer fordi![]()
![]()
Så herlig å høreTusen takk for gratulasjonerkoser oss masse
![]()
Godt med litt søvnSov i underkant av 2 timer, nå er jeg dusjet og sitter under aircon og avkjøles. Skal kle på meg å finne meg noe mat.
Men da kjøper man klær uten farger da vel?Hun venninna er annerledes i klesveien enn de som kjøper gaver tl gutten hennes. Hun liker ikke farger og kler ikke ungen i noen farger.
Travel helg for degOg søndag ettermiddag er personalmøte og avslutningspizza for en kollega etterpå