Juni - skravletråden

God morgen. Tenkes at de er trøtte nå ja. Blir godt med ferie for barna nå ;) Så koselig med campingtur, blir de lenge borte?
De kommer tilbake på søndag. Pappa har ikke ferie enda ;-)

Spam må passes på ja :p
Åh da har du noen innlegg der i dagboken :)

Haha. Vår har vært borte endel dager titt og ofte da hun gjemmer den:p

Vi finner faktisk ikke lyskontrollen lengre. Vi har spotter i taket som kan styres med en fjernkontroll. Den er vekke :O
Ja, har noen innlegg der ja ;) Men det er jo ikke slike korte da :p Sånn "nå er jeg sulten" -poste, "når har jeg lunsj" -poste :p
Er en del innhold ;)

Ja de vet å gjemme ting altså :p Haha, da må dere legge alle kontroller høyt oppe ;) Hun veninnen min kjøpte en bok, som det var hulrom inni, og la kontrollene der, da var han ikke interessert i å gjemme dem lenger :p

Ja, har noen innlegg der ja ;) Men det er jo ikke slike korte da :p Sånn "nå er jeg sulten" -poste, "når har jeg lunsj" -poste :p
Er en del innhold ;)

Ja de vet å gjemme ting altså :p Haha, da må dere legge alle kontroller høyt oppe ;) Hun veninnen min kjøpte en bok, som det var hulrom inni, og la kontrollene der, da var han ikke interessert i å gjemme dem lenger :p
Ja. :)

Det var litt smart det:p jeg pleier å legge den på hylla,så hun ikke når men det hjelper lite når gubben gir den til henne :p

Back
Topp