Juni - skravletråden

God morgen flotte damer :) Fredag i dag og snart helg :) Endelig ferdig med to intense dager med full dag ;) Fåt gjort mye da, så det er deilig! Så skal bli godt med helg ;) Også skal vi på 3D å se på lillebror i dag <3 Gleder meg :D

Hva står på helgeprogrammet deres?
Kos dere på 3d :)

Nei. Halv elleve og så En gang klokken fem :O da fikk hun mat. Ellers sovna vi alle tre rundt elleve etter vi akutt måtte springe opp da hun våkna
Det høres ut som ei helt greit natt :))

God morgen. Fredag. Siste dag før ferien.

Alle utenom meg og snuppa sover enda. Ungene var sent i seng, jeg gamblet på at snuppa skulle sovne eller mannen komme hjem fra dugnaden som skulle vare til 20, men de hadde ikke skjønt avtalen og begynte å spise mer kveldsmat når jeg sto opp for å pusse tennene deres...

Så de er nok trøtte nå.

Eldste skal på skolen for avslutning med snop og saft i sekken og kort han har laget (mor passet desverre ikke på da han skrev med gulltusj, om et got år, jeg var opptatt med å amme en overtrøtt lillesøster...)

Mellomste har bedt om å slippe bhg fordi nabojenta har ferie. Vi får se, jeg har litt å ordne før de skal på campingtur i dag så det hadde vært greit om hun var i bhg egentlig, men jeg skjønner jo at de vil.
Blir deilig med sommerferie nå,gleder meg til tirsdag jeg når kb har ferie

God morgen flotte damer :) Fredag i dag og snart helg :) Endelig ferdig med to intense dager med full dag ;) Fåt gjort mye da, så det er deilig! Så skal bli godt med helg ;) Også skal vi på 3D å se på lillebror i dag <3 Gleder meg :D

Hva står på helgeprogrammet deres?
God morgen
Kos dere på 3d ul

Ja, men må også passe på spam da :p Som jeg gjorde tidligere her :p Haha :p Skal nok få det til ;) Her en del å lufte på dagboken jeg skriver her også ;) Hihi, veldig greit å få ut litt der altså :D

Se der ja, da fant du det gitt :D Har en veninne som ikke fant tv kontrollen da guttten hennes var mindre :o Den hadde han gjemt nede i votteskuffen (på sommeren :p)

Spam må passes på ja :p
Åh da har du noen innlegg der i dagboken :)

Haha. Vår har vært borte endel dager titt og ofte da hun gjemmer den:p

Vi finner faktisk ikke lyskontrollen lengre. Vi har spotter i taket som kan styres med en fjernkontroll. Den er vekke :O

Takk :) Hva er planen for helgen?
Ingen planer. Eller i dag skal vi på avslutning for 16 åringen, utdeling av vitnemål:)
og i morgen kommer svigermor er kjapp tur før hun skal på ferie, sett bort fra der er det ingen planer :)
og dere skal bare kose dere på hytta?

Altså, han inni magen ;) Nei han har ikke gjort det før, men startet nå denne uken o_O Er jo koselig det altså, men ikke når jeg blir vekket ...
Hehe. Tenkte du kanskje hadde en fra før :p men kjenner til det der når mageboeren holder deg våken eller vekker deg:p

God morgen. Fredag. Siste dag før ferien.

Alle utenom meg og snuppa sover enda. Ungene var sent i seng, jeg gamblet på at snuppa skulle sovne eller mannen komme hjem fra dugnaden som skulle vare til 20, men de hadde ikke skjønt avtalen og begynte å spise mer kveldsmat når jeg sto opp for å pusse tennene deres...

Så de er nok trøtte nå.

Eldste skal på skolen for avslutning med snop og saft i sekken og kort han har laget (mor passet desverre ikke på da han skrev med gulltusj, om et got år, jeg var opptatt med å amme en overtrøtt lillesøster...)

Mellomste har bedt om å slippe bhg fordi nabojenta har ferie. Vi får se, jeg har litt å ordne før de skal på campingtur i dag så det hadde vært greit om hun var i bhg egentlig, men jeg skjønner jo at de vil.
God morgen. Tenkes at de er trøtte nå ja. Blir godt med ferie for barna nå ;) Så koselig med campingtur, blir de lenge borte?

Back
Topp