Juni - skravletråden

Håper de dagene går fort!

Og etter ferien er det noe dere kan gjøre for å få mindre oppgaver?
Tenker du på jobb?
Syns de tyngre oppgavene også er fryktelig gøy

Og når mellomste da under tannpussen i dag spørr hvor lenge det er til hun skal miste tenner.... vel, broren var 2 år eldre enn hun er nå, og vel så det. så..... kan bli en stund å vente
Hehe, her går mellomste å rugger på tennene hele tiden:P

God morgen. Fredag. Siste dag før ferien.

Alle utenom meg og snuppa sover enda. Ungene var sent i seng, jeg gamblet på at snuppa skulle sovne eller mannen komme hjem fra dugnaden som skulle vare til 20, men de hadde ikke skjønt avtalen og begynte å spise mer kveldsmat når jeg sto opp for å pusse tennene deres...

Så de er nok trøtte nå.

Eldste skal på skolen for avslutning med snop og saft i sekken og kort han har laget (mor passet desverre ikke på da han skrev med gulltusj, om et got år, jeg var opptatt med å amme en overtrøtt lillesøster...)

Mellomste har bedt om å slippe bhg fordi nabojenta har ferie. Vi får se, jeg har litt å ordne før de skal på campingtur i dag så det hadde vært greit om hun var i bhg egentlig, men jeg skjønner jo at de vil.

God morgen flotte damer :) Fredag i dag og snart helg :) Endelig ferdig med to intense dager med full dag ;) Fåt gjort mye da, så det er deilig! Så skal bli godt med helg ;) Også skal vi på 3D å se på lillebror i dag <3 Gleder meg :D

Hva står på helgeprogrammet deres?
Lykke til på 3D ul:D så mi på det tre ganger da hun var i magen:)

Her er det null planer idag. Og imorgen full rulle med tidligjobb og så bytur med venninner :)

Back
Topp