Juni - skravletråden

Nettopp;)
Ikke like festlig det!

Og når mellomste da under tannpussen i dag spørr hvor lenge det er til hun skal miste tenner.... vel, broren var 2 år eldre enn hun er nå, og vel så det. så..... kan bli en stund å vente

Så gøy for dem:D

Ja, det blir nok kjempegøy.

Pakkelista er dog lang, og vi må shoppe litt, det viser seg at vår 16 kilo tunge datter har redningsvest på 5-15 kilo og dette ligger ved sjøen og just in case... (hun må uansett ha til st.hans så det er like greit å ordne det i morgen, bare jeg finner et sted som har regatta soft da, siden jeg ikke finner nyere teser enn sist vi kjøpte og den kom best ut)

De skal ha alt fra badetøy til støvler, liksom. I TILFELLE det dukker frem sol får de sånne vannskyterør (ca sånne: http://www.br.no/vaare-kategorier/u...uper-shooter-eliminator?id=619469&vid=471023i )og da er det greit med klær som er greit at blir våte, men natt til lørdag/lørdag morgen skal det regne, så støvler siden det er vått i gresset, og altså redningsvest, må høre om de mener fiskestenger også men ser for meg at det blir litt vel hektisk for pappa så jeg tror ikke de trenger redningsvest heller egentlig, men det er nå så.
Soveposer og noen leker og.... ja. I det hele tatt litt av hvert.

Har dere planer for helgen? :-)

Her skal sambo reise til Lillestrøm å jeg og snuppa har leiligheten for oss selv hele helga :D Men aner ikke hva vi skal gjøre da :p

Back
Topp