Ble litt planer jaFikk besøk, var på butikken og var hos ei venninne på middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt planer jaFikk besøk, var på butikken og var hos ei venninne på middag![]()
ja men småen var svært misfornøyd i startenVar det deilig vann?![]()
Jeg gjorde da vi var nyforelsket.Da er det litt forskjell mellom dere. Bruker mye høye hæler du da![]()
Lite og. Mannen snorka som et uvær. Sovna ikke før etter 2. Og opp tidlig med jentaSovet dårlig i natt?![]()
Så snill han er ♡Fikk meg nye klær til jeg skal ut i helga på konsert. Snille mannen ville spandere![]()
Åååh så deiligJa hun har vært sånn fra hun nyfødt![]()
Han er heldigvis ikke så langt vekkSkal han være borte mye langt vekk frem mot termin?
Jeg venter på sims 4 hovedspillet skal gå i salg. For jeg har pleid å låne origin kontoen til ei venninne. Men da kan jeg ikke legge til egne spill. Så kunne tenkt meg å kjøpe det selvJa, halvprisVil ha et til, men tror jeg må vente for det er en del ting jeg og mini trenger før ferie
![]()
Mye gøyere med fargeNei, det skjønner jeg![]()
Vi fikk og rydda og vaska litt idagJa godt å få det gjortNå mangler jeg bare gulvene og badet det tar jeg i morgen for snuppa våkner av støvsugeren å jeg må støvsuge
![]()
Det er hanSå snill han er ♡
Så bra daHan er heldigvis ikke så langt vekkhan er ute med båten på natten også legger den til på dagtid (legger til på verftet som er 7 min fra oss
)
Hihi, bruker det lite selvJeg gjorde da vi var nyforelsket.![]()
Herlig! Samme skjedde med grøten her! Hun som ikke spiser sånt for tiden. Eller noe morgen og kveld som ikke er flaske eller smoothie. Tok en stor porsjon grøt og slukte4 åringen som jeg vanligvis mæ diskutere med for å få i henne 1 skive spiser nå på sin 2det har skjedd 2 ganger før
Han tok det heldogvis greit, men var glad når han endelig begynte å miste. Det dumme med å miste så sent er at de andre har avklart at tannfeen ikke er på ekte allerede før han får sitt første besøk av den..Skal ikke mye til for å deprimere barna![]()
Veldig lettaSå bra!!
Ja har mange på eggstokkeneCyster er ikke noe særligplages du med det?
Jeg fjernet ei ganske stor ei i 2010
Verre i sverigeJeg så litt på de norske episodene i høst.
Var bak påinnlegga87 sa det før deg selv om du gjorde det 2 ganger![]()
Jeg hadde velhelst sluppet unna om jeg kunneJa, heldigvis. Ordna seg ikke selv her da, så ble litt mer styr:/