Tusen takk snuppa miNææææmenGratulerer snuppa mii
![]()
Det gikk fort
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk snuppa miNææææmenGratulerer snuppa mii
![]()
Det gikk fort
![]()
Åja, her har vi EM på hver dag for sambo ser på detVi ser ikke em herhar foresten ikke tv denne uka
pga en stilase som blokkerer parabolen
Ja, MJ passer nok sin til neste 17 mai også, da blir hun 5 og har hatt den i 4 år! Den er så mye brukt at den er full av nupperGreit å ha når de blir litt større ja
Vokser jo så fort når de er små
Nei du har vel rett. Men det blir litt ekstra nå når mannen er borte på prøvetur.Du skal ikke ha så mange planer. Du skal ta det med ro og samle overskudd.
Håper dere får en fin dagGreit å slappe av litt også
Skal bytte noen klær og på sommeravslutning i dag.
Så herlig innimellomHar ikke lyst til å legge meg enda
Nyter en kveld alene![]()
Nye million dollar matchmaker?God morgenlille hviler seg litt
jeg rydder og hører på masse fin musikk på spotify.
Så har jeg klart å spleise en venninne av meg og en kompis av samboer, for nå skal de på date
Thaliz bring people together![]()
Kommer N påbesøk senere?Tusen takk alle sammen![]()
han er så herlig!!!
Brukte 3 1/2 time til sammen og 20 min i aktive fasen så raskkoser meg mye her med Theo på brystet
![]()
Ja, nå og da så er det jaSå herlig innimellom![]()
Gjør jo detJa da får man jo på en måte litt mobil fri da også..![]()
Oi, så heldig du er!Ja det er veldig deiligSkal være hjemme 1 år til før snuppa skal i barnehage i august 2017
![]()
Jeg er heldigSå herlig da![]()
Oi, det var rask fødsel ja! Sikkert godt å bli fort ferdig også da selvom det er vondtTusen takk alle sammen![]()
han er så herlig!!!
Brukte 3 1/2 time til sammen og 20 min i aktive fasen så raskkoser meg mye her med Theo på brystet
![]()
Ja og er veldig glad for at jeg har ett par venninner som også skal være hjemme med sine barn 1 år til for at har vi liksom noe å gjøre påOi, så heldig du er!![]()
JaKommer N påbesøk senere?![]()
Det blir nok stas
Sitter å ser litt serie her. Skal ta meg en dupp snart med frøkena... litt hard natt.God morgenlille hviler seg litt
jeg rydder og hører på masse fin musikk på spotify.
Så har jeg klart å spleise en venninne av meg og en kompis av samboer, for nå skal de på date
Thaliz bring people together![]()
Aaah... lykke tilFor å få jobb
Ja. Men har netflix så er ikke kriseÅja, her har vi EM på hver dag for sambo ser på detSå kjedelig å ikke ha tv da!