Juni - skravletråden

Da har jeg fått lest gjennom... ble sittende å se sons of anarcy med mannen i kveld... har ikke hatt tlf på meg på så og si hele dagen i dag så glemte den litt i kveld. Dere får ha ei god natt :) jeg har enda litt å fikse før jeg skal legge meg :)
Koselig å se tv-serie med mannen da :-) Jeg og sambo ser veldig mye serier sammen, og det er veldig godt å gjøre det på kveldstid når snuppa er i seng å det kun er oss to, men har ikke blitt så mye denne uka da pga EM :-) God natt til deg og! :-)

Det er bra, også hr du sikkert vondt i morgen :(
Vondt fikk jeg ikke lenge etter jeg var ferdig så håper jeg får sovet det av meg :p ellers skal jeg "bare" vaske klær, ordne litt med bilen, lage middag for to dager og pakke til hyttetur :p

Så flink du er! :) I kveld har jeg kun fått ryddet litt på kjøkkenet, men i morgen tar jeg helgevasken så da skal alt ryddes og vaskes :D
Hvor varmt har dere det? Ikke noe godt å legge seg når det er varmt, men godt at dere har ei vifte så det hjelper nok litt tenker jeg :)

23 grader på soverommet som har vindu på full åpning :eek:
Hormoner som får meg til å koke i tillegg (31+2 på veg )

Det var dette med å legge seg. Hei frøken lakenskrekk her :lol: :D

Jeg har aldri vært sånn trøtt som jeg er nå. Ho har jo stort sett sovet om natten.
Ta det fra ei som har ei på straks et år som har sovet tre netter i sitt liv - du blir vant til det på et vis. Men må heller sove når hun sover

Det er jo typisk da! Akkurat når jeg er på vei inn på soverommet vårt for å legge meg så begynner snuppa å gråte.. Hun var visst kjempe lei seg og hulket mye stakkar.. Viste seg at å være vondt i tennene :( Slapp heldigvis våken natt da så nå skal jeg stupe i seng å få meg noe søvn før hun våkner igjen som forhåpentligvis er i 8-tiden :D God natt!

3 myggstikk rett ved siden av hverandre på kneeet, det kløøøøøør..
Så nå får jeg ikke sove

Back
Topp