Guri, så flink du er da!!Vet ikke helt hva som skjedde med meg men etter å ha hvert ute en tur kom jeg hjem og begynte å skrubbe kjøkkenet![]()
Har nå gått videre til stua og absolutt alt får seg en god vask nå. Blir deilig når jeg er ferdig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guri, så flink du er da!!Vet ikke helt hva som skjedde med meg men etter å ha hvert ute en tur kom jeg hjem og begynte å skrubbe kjøkkenet![]()
Har nå gått videre til stua og absolutt alt får seg en god vask nå. Blir deilig når jeg er ferdig![]()
Ikke i ditt tempoLenge igjen![]()
Vært på møte så sluppet middagHva skal dere ha til middag i dag da?
huff... ikke bare bare å få stopp på det heller... føler med degStorebror har desverre hatt denne noen i livet sitt i fire år nå. Siden vi flyttet hit og han begynte i bhg med en som det etterhvert ble klart at plaget ham. Som han desverre begynte på skole med og det er bare en klasse pr trinn så de går i samme klasse og nå i vår definerte skolen det pga tilbakevendende tilfeller som en mobbesak
det var sent for en liten stakkar. hvordan er han i dag? god bedringHar flexi tid men kjernetid, ja.
Husker ikke når vi kom inn, men var hjemme rundt klokken 0030
huff.. håper natta i natt blir bedre daNei gjorde ikke det
håper du får ei fin vaktHar vært på bytur med mamma og søstra mi. Jeg og frøkna mi. Og så skal jeg på jobb om en halv time
Ja har en ivertfall, Men alltid optattVenstrehendt er ingen unnskyldning, det er jeg også..
Men så klart, lettest dersom man får hjelp.
Har du noen venninner som strikker?
huff... slitsomt... hvordan har du det i dag?Sov 2 1/2 time i natt og våknet hvert 10. Min
Han sovnet i bilen på vei hjem.det var sent for en liten stakkar. hvordan er han i dag? god bedring
Hva serverte du?Da er straks middagen klar![]()
Bare bra takkStår til med dere da jenter?
fremgang daHan sovnet i bilen på vei hjem.
Han er litt bedre i dag, men selvfølgelig sliten,
Spiser litt mer, og er venn med smokken igjen
drukket eller spist for lite?Er fryktelig svimmel i kveld![]()
Fine været ?har vært strømløs på mobilen i dag.. men har fått gjort myestrikket litt, malet ett strøk på 1 liten vegg. og koset oss masse. hva har dere gjort i fin været i dag da damer?
JeppBlomster er også viktige ;-)
God kveld HopeGod kveld![]()
ja her har det vært den varmeste dagen på lenge.. litt nordavind men har jo over 14 graderFine været ?