Juni - skravletråden

Huff her er vi heldige hvor han har begynt å hale ut stå opp tid men igjen sover kun en halvtime på dag. Men min er 15 mnd

Heldigvis så sover hun fra 1-2 timer dupp, for DET trenger jeg/vi begge :p
Hadde håpet at det skulle gå seg til, men hun har hatt morgenfugl rutiner i minst 6 mnd nå :) Legger henne igjen mellom 9 og 10.30 ut i fra hvor trett hun er, eller hva vi må få gjort ;) Mi er 1 år og 9mnd fuller 2 år rett etter hun har blitt storesøster i Aug :D

God morgen :) lille hviler seg litt :) jeg rydder og hører på masse fin musikk på spotify.
Så har jeg klart å spleise en venninne av meg og en kompis av samboer, for nå skal de på date :D
Thaliz bring people together ;)

Jobbe, kjøpe bryllupsgave, hente pakke, hente stellebord og en tripp trapp stol kjøpt på Finn, lever strikkesett jeg har laget, lage middag, være med snuppa for mannen skal trene, å så får jeg se om det blir litt tid ;)
Mange planer om dag :)

Ta det fra ei som har ei på straks et år som har sovet tre netter i sitt liv - du blir vant til det på et vis. Men må heller sove når hun sover
Huff. Føler at jeg i grunn ikke har rett til å klage enda. Håper det bedrer seg hos dere snart da. Søvn er viktig.

God morgen! :-)
I dag sov snuppa til 08.30! Nå har hun spist frokost, og nå sitter vi i sofaen å koser litt før hun skal ha en hvil :-) og da skal jeg komme igang med helgevasken :-) Ønsker dere en fin dag!

Koselig å se tv-serie med mannen da :-) Jeg og sambo ser veldig mye serier sammen, og det er veldig godt å gjøre det på kveldstid når snuppa er i seng å det kun er oss to, men har ikke blitt så mye denne uka da pga EM :-) God natt til deg og! :-)
Vi ser ikke em her :) har foresten ikke tv denne uka :) pga en stilase som blokkerer parabolen

Tusen takk alle sammen :D ❤️ han er så herlig!!! ❤️
Brukte 3 1/2 time til sammen og 20 min i aktive fasen så rask :) koser meg mye her med Theo på brystet ❤️

Back
Topp